kratka trawnikowa - jak układać?

1. Data: 2004-04-26 14:30:12

Temat: kratka trawnikowa - jak układać?
Od: "Bożena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak układa się kratkę trawnikową?

2. Data: 2004-04-26 16:07:03

Temat: Re: kratka trawnikowa - jak układać?
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena wrote:
> Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak układa się kratkę trawnikową?

poziomo!

moon

3. Data: 2004-04-26 16:19:51

Od: "Bożena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poziomo!
>
> moon

Ale to też są dwie możliwości, płaskim na dół lub do góry; czy dasz mi równie
wyczerpującą odpowiedź?

4. Data: 2004-04-26 17:02:48

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena wrote:

> Ale to też są dwie możliwości, płaskim na dół lub do góry; czy dasz
> mi równie wyczerpującą odpowiedź?

ja bym dał płaskim w dół, ale kto tam wie, te nowoczesne wynalazki...
po co ci ta kratka?
trawa będzie rosła i bez kratki...

moon

5. Data: 2004-04-26 17:51:46

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" <b...@i...pl> wrote in message

> Ale to też są dwie możliwości, płaskim na dół lub do góry; czy dasz mi równie
> wyczerpującą odpowiedź?

Odpowiedz na swoje pytanie mozesz uzyskac prosto wpisujac w Google
"kratka trawnikowa" (w cudzyslowie). Obrazki znalezione w ten sposob
sugeruja niedwuznacznie, ze czesc bardziej zabudowana (chyba okreslana
przez Ciebie jako "plaska") ma isc w dol. Na jednej z pierwszych stron
znalezionych w ten sposob figuruje takze nazwa angielska, "grass paver",
co pozwala rozszerzyc poszukiwania.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-04-26 18:46:51

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak układa się kratkę trawnikową?

Witaj
Cała filozofia układania kratki to dobrze przygotowany teren musisz go wyrównać
i lekko ubić, póżniej układasz kratkę tak jak pisałaś zbrojeniem do dołu (duże
otwory do góry). Następnie mieszninę torfową z nasionami trawy wysypujesz na
kratkę i wyrównujesz deską równiótko z kratką, a następnie podlewasz i substrat
z nasionami lekko opada. I tak masz kratkę zapełnioną o 3-5mm od góry,
umożliwia Ci to spokojne chodzenie jeżdżenie po takim trawniku bez niszczenia
trawy. Jeszcze jedno radzę przed położeniem kratki, a po wyrównaniu i
zwałowaniu terenu odczekać 2-3 tygodnie i spryskać chwasty jakims herbicydem
jak Roundup, a dopiero później położyć kratkę i zasiać trawnik.
Pozdrawiam Henek

7. Data: 2004-04-26 18:58:04

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, jak układa się kratkę trawnikową?

Z tego co widzialam przed poznanska AR uklada sie ja na utwardzonym zwirze i
potem wypelnia lekka ziemia (u nas akurat posadzono macierzanke)

Elfir

8. Data: 2004-04-26 20:57:04

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> (u nas akurat posadzono macierzanke)

O! I to mi się podoba :)

Pozdrawiam
Ewa
w świetnym nastroju po plewieniu macierzanki i lawendy (i po winie,
tym razem z winogron)

9. Data: 2004-04-26 21:59:46

Od: r...@t...net.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of T.W.

> Pozdrawiam
> Ewa
> w świetnym nastroju po plewieniu macierzanki i lawendy (i po winie,
> tym razem z winogron)

Cabernet Sauvignon :-))
:-) Bogusław

10. Data: 2004-04-27 18:07:32

Od: "henek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co widzialam przed poznanska AR uklada sie ja na utwardzonym zwirze i
> potem wypelnia lekka ziemia

Jeśli ma służyć do ruchu samochodowego to nawet warstwę tłucznia się daje pod
spód żeby trawnik-droga był stabilny.
Pozdrawiam Henek

Zgineła mi Anemonella thalictroides 'Green Hurricane,
Trillium i inne..
Clematisy sie gryza?!!!
nowa oferta
Cesarskie korony