Ospa party

1. Data: 2016-03-25 21:48:03

Temat: Ospa party
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nareszcie! Za zmyślone ospa- party i stworzenie w ten sposób nagonki na
niewinnych ludzi (o czym tu była dyskusja jak o jakimś fakcie)

http://wolnespoleczenstwo.org/dokumenty/2016/03/jack
owska-gadek-przestepstwo.gif

--

Chiron

2. Data: 2016-03-25 23:12:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No i chory paranoiczny oszołom napisał chory oszołomski pozew, bo wy debilstwo
wierzycie w zabobony i w imię tych obleśnych debilizmów mordujecie dzieci. Bo i tak
traficie teraz na kary i będziecie karani bo ludzie boją się że ich dzieci syfilisem
pozarażacie, a swoje pozabijacie w imię gówna w mózgownicy.

3. Data: 2016-03-25 23:25:44

Temat: Re: Ospa party
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-25 21:48, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> Nareszcie! Za zmyślone ospa- party i stworzenie w ten sposób nagonki na
> niewinnych ludzi (o czym tu była dyskusja jak o jakimś fakcie)

> [...]

Znaczy że nie ma ospa-party?

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

4. Data: 2016-03-25 23:30:38

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak
> [...]
> Nareszcie! Za zmyślone ospa- party i stworzenie w ten sposób nagonki na
> niewinnych ludzi (o czym tu była dyskusja jak o jakimś fakcie)

Nie, masz paranoika pieniacza co pisze pozwy, bo jemu dzieci zarazami mordować wolno,
w jego mniemaniu.

Bot nastolatki zdemoralizowany w 24h ;)
Znam cię ciemniaku i wiem na kogo głosujesz.
OD ZAMACHU STANU DO STANU WYJĄTKOWEGO
Wysadził się w powietrze bo zdechła mu suczka
Stan wyjątkowy