Osprzet elektryczny - jaka firma

1. Data: 2001-09-13 08:40:18

Temat: Osprzet elektryczny - jaka firma
Od: Artur Iluk <i...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Stoje przed wyborem gniazdek i przelacznikow do domku. Czy ktos moze
polecic
produkty jakiejs firmy, ale:
1) nie bardzo drogie i nie bardzo tanie :)
2) musza miec przelaczniki dwuklawiszowe z podswietleniem (najlepiej bez
okienka, tylko podswietlenie w tle, pod klawiszami)
3) musza miec ramki 5-krotne, a przynajmniej 4-krotne (5-krotna jest
jedna)
4) dobrze byloby, zeby mozna bylo kupic oddzielnie wklady, bez ramek
pojedynczych, duzo mam wielokrotnych i pojedynczy musze wtedy wyrzucic)
5) musi byc gniazdo komputerowe 5 kategorii

Uff... ale mam wymagania, co?

Na razie mam na celowniku
-ospel efekt plus,
-elda forum
-polo

Art

1. Data: 2001-09-13 08:48:26

Temat: Re: Osprzet elektryczny - jaka firma
Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Sep 2001 10:40:18 +0200, Artur Iluk
<i...@i...pwr.wroc.pl> wklepal:

>Na razie mam na celowniku
>-ospel efekt plus,
>-elda forum
>-polo

Zapomnialem Ci napisac - Legrand ma jeszcze tez do ramek, max il.
ramek 4-krotne, cen i czy bez pojedynczych ramek sprzedaja jeszcze nie
wiem :-((

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2001-09-13 13:32:08

Od: "MariuCh" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomnialem Ci napisac - Legrand ma jeszcze tez do ramek, max il.
> ramek 4-krotne, cen i czy bez pojedynczych ramek sprzedaja jeszcze nie
> wiem :-((

Czy znasz moze w Warszawie jakies dobre miejsce (duzy wybór, rozsadne ceny)
gdzie mozna kupic produkty Legrand.

pozdrawiam,
MariuCh

1. Data: 2001-09-13 13:35:53

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 13 Sep 2001 15:32:08 +0200, "MariuCh" <m...@k...net.pl>
wklepal:

>Czy znasz moze w Warszawie jakies dobre miejsce (duzy wybór, rozsadne ceny)
>gdzie mozna kupic produkty Legrand.

Kto? Ja?
Do W-wy mam za daleko - poludniowo-wschodnia Polska :-))

Pozdrawiam
Dlugi

Instalacja centralnego ogrzewania
czyszczenie resztek kleju z paneli - problem
Projektantki z firmy Expo
Bartycka, paw. 231 - ostrzegam
bidet