Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci

111. Data: 2004-12-22 10:11:08

Temat: Re: Świąteczne porządki
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina "duszołap" Matuszewska napisał:

> Chwilami się zastanawiam, po co najpierw usilnie kreujesz się na
> intelektualistkę, skoro zaraz potem sama robisz wszystko, żeby pokazać,
> że Twoja inteligencja ogranicza się do logistyki przedświątecznych porządków...

A ja się od kilku postów zastanawiam, że trzeba
być wyjątkowym betonem, by się choć nie zastanowić
nad tym co tu piszą.

> JoP miała do Ciebie nosa, pisząc o PRLowsko-kurzodomowym
> skansenie.

JoP się nie zasłaniaj.

Eulalka

112. Data: 2004-12-22 10:13:17

Od: "Karolina \"duszołap\" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Twoje przekonanie o byciu "conajmniej nieuciążliwym dla społeczeństwa"
> (znów piszę tylko o usenecie) jest lekką przesadą.

Przynajmiej nie uczy fizyków fizyki.

MSPANC,
Karola

113. Data: 2004-12-22 10:17:50

Temat: Re: [OT] Re: Osrodek Diagnostyki i Leczenia Nieplodnosci
Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jolanta Pers napisał:

> Ja pamiętam dużo od chwili, kiedy miałam circa 2,5 roku. (Tak, wiemy,
> Karolina i ja jesteśy genialne, wyjątkowe, nietypowe i co tam jeszcze.)

E tam - cienias jesteś. Ja pamiętam smoczka
(niebieski, z rzechotką w kółeczku) i wózek
spacerowy (żółty, pikowany na bokach), nockik, do
którego haftowałam jak byłam chora.... ;)

Eulalka

114. Data: 2004-12-22 10:48:27

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty <p...@b...pl> napisał(a):

> A zimy za naszych czasów, to były dopiero zimy, panie!

Efekt cieplarniany.

> Świat się zmienia Jolu, jeśli zaś chcesz wierzyć, że na gorsze, to tylko
> Twój problem i problem jakości Twojego życia w nim.

Świat nie, pewien odsetek ludzi.

> Da się zresztą zauważyć, że akurat Twoje posty, zwykle pełne negatywnych
> ocen na temat swoich (statystycznie) rówieśników,

Moi rówieśnicy sobie fantastycznie radzą. Zaś problemy mają te rzekomo
wychowane do szczęścia, świetnie wykształcone i odkarmione młode wilki.

> e zwiększają poziomu
> szczęścia i zadowolenia w tym (co prawda, tylko usenetowym) świecie,

Zwiększają mój poziom szczęścia i zadowolenia, co mi całkowicie wystarcza.

> podważając dodatkowo całą logikę Twojego powyższego wywodu.

Podkręcisz jasność wypowiedzi?

> Dodam jeszcze, że według mnie (a pewnie nie będę w tym poglądzie samotny)
> Twoje przekonanie o byciu "conajmniej nieuciążliwym dla społeczeństwa"
> (znów piszę tylko o usenecie) jest lekką przesadą.

Za moich młodych lat nie było Usenetu, ale z KFa nauczyłam się korzystać
sama. Pomóc?

JoP

115. Data: 2004-12-22 11:48:16

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Karolina \"duszołap\"
Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> mówiąc:

>Podaj MID. Nie strzęp się nadaremno i nie lej wody o tym, jak to inni
>chcą zmienić temat, tylko _podaj MID listu_, w którym pouczałam kogoś na
>temat wychowywania dzieci.

Nie, nie pouczałaś. Porównywałaś. A człowiek to takie zwierzę, co umie
wyciąga wnioski i interpretować. Uwagi w stylu "nie odpowiadam za czyjeś
skojarzenia" można sobie podarować, bo nie piszemy w lingwistycznej,
kulturowej ani przestrzennej próżni i pewne konteksty nadają pewnym
słowom bardzo konkretne znaczenie.

Agnieszka (jeśli napiszę, że ktoś przypomina mi pewnego
parzystkokopytnego pokwikującego ssaka i że nie odpowiadam za
skojarzenia, to gdy ktoś mi zacznie zarzucać wyzywanie, to mogę już
prosić o podanie MsgId, w którym nazwałam kogoś świnią?)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

116. Data: 2004-12-22 11:54:11

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Karolina \"duszołap\" Matuszewska"" <g...@i...wytnij.pl>
napisał w wiadomości news:cqbgt5$p65$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Podasz jakiś konkretny MID w którym udzielam rad o wychowywaniu dzieci?
> Czy robisz sobie z gęby cholewę?

Zwracam Ci uwagę, że nie trzeba o kimś napisać "debil" żeby zasugerować że
się go za takowego uważa.
Cały czas piszesz, co to niby cudze dzieci powinny umieć - czyli piszesz o
wychowywaniu - bo dzieci nabywają umiejętności typu sprzątanie, wiązanie,
czytanie i inne w procesie _wychowywania_.
I o ile jestem skłonna uznać fakt, ze osoba dzieci nie mająca może sobie z
tego sprawy nie zdawać, bo i po co jej ta wiedza, o tyle jasno widzę że już
Ci się skończyły argumenty i jedyne co chcesz uzyskać, to "ostatnie słowo"
bez względu jaka metodą - choćby czepianiem się słów.
Tyle że to nie spowoduje, ze nagle zaczniesz mieć rację, bo jak jej nie
miałaś, tak jej nie masz.

Sowa

A teraz do zobaczenia państwu po świętach, idę się pakować, co zapewne jest
zbrodnia niebywałą, bo jak mniemam powinnam mieć spakowaną walizkę zawsze a
nie tylko przed wyjazdem.

117. Data: 2004-12-22 12:01:54

Od: "siulo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jest
> zbrodnia niebywałą, bo jak mniemam powinnam mieć spakowaną walizkę zawsze

Dla pocieszenia ja wlasnie dokonuja podobnej zbrodni :)))
Pozdrawiam,
Ola

118. Data: 2004-12-22 12:19:30

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina "duszołap" Matuszewska" <g...@i...wytnij.pl> napisał
w wiadomości news:cqbh7g$dqq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> No chyba mi zaraz woda sodowa podejdzie. Żłobek, do którego zostałam
> oddana w wieku lat trzech pamiętam w zarysach; przedszkole (4-6 lat. Jak
> miałam 4 to płynnie czytałam, pisałam dość dobrze i wiązałam buty, ale
> wtedy to jeszcze praktycznie każde dziecko posiadało w tym wieku takie
> umiejętności, więc wcale się na tle reszty nie wyróżniałam, chlip.)
> pamiętam z taką samą dokładnością, jak podstawówkę, liceum czy studia.

Jak to musi być wspaniale być cudownym dzieckiem.
Ja niestety dukałem aż do pierwszej klasy i
z tego co pamietam to w moich czasach było standardem.

Jacek

119. Data: 2004-12-22 12:22:41

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Jak to musi byae wspaniale byae cudownym dzieckiem.
> Ja niestety duka?em a? do pierwszej klasy i
> z tego co pamietam to w moich czasach by?o standardem.

Nio :-)
Ale ta mama to wcale taka super nie byla, skoro oddala ja do
przedszkola, a przedtem nawet do zlobka. Wyrodna jakas bardziej ;-)

--
sveana

120. Data: 2004-12-22 12:32:47

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= wrote:

> Ale ta mama to wcale taka super nie byla, skoro oddala ja do
> przedszkola, a przedtem nawet do zlobka. Wyrodna jakas bardziej ;-)

Nie przeginasz czasem ?
Sama ciagle tu 'zwalczalas' emotikonki po obrazajacych kogos zdaniach...
Jak to bylo ? Ze ktos niby nie umie wziac odpowiedzialnosci za wlasne
slowa i zaslania sie usmieszkami ?...

D. (tak - uwazam, ze nazwanie czyjejs matki "wyrodna" jest obrazliwe)
--
http://de.geocities.com/dunia77de/mallorca.html

Może ktoś wie?
leczenie niepłodnosci w Poznaniu