Ośrodki z dowodami leczenia przyczynowego chorób.

21. Data: 2007-04-27 09:07:05

Temat: Re: Ośrodki z dowodami leczenia przyczynowego chorób.
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał:
> Dobrze Endriu, dorzucę te akty zgonu jak przestaną umierać ludzie na diecie
> tradycyjnej tudzież przez Ciebie zalecanej...:)))
Jeśli stosujecie dietę która wg. Was ma likwidować zagrożenie nowotworami,
natomiast wg poglądów standardowych raczej zwiększa to ryzyko, albo na nie
wpływa, to przypadki gdy zgon jest wynikiem nowotworu są nieco
zastanawiające, prawda? Ale trzeba być zdolnym i chętnym do refleksji.

> I powinieneś wiedzieć, że aby dać werdykt, że ktoś umarł z takiego czy
> takiego powodu, musi być zrobiona sekcja zwłok przez wielu specjalistów.
Na marginesie - dokłanie ilu? Ma Pan w ogóle pojęcie o czym mówi?

--
Krzysiek, EBP
Optymista uważa że żyjemy na najlepszym z możliwych światów. Pesymista się

22. Data: 2007-04-27 09:20:28

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Apr 2007 11:07:05 +0200, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Na marginesie - dokłanie ilu? Ma Pan w ogóle pojęcie o czym mówi?

Pewnie co najmniej trzech:) Stawiam, że byłby to epidemiolog, homeopata
(!) i dermatolog - w końcu są najlepiej merytorycznie do tego
przygotowani.

BP, NMSP.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

23. Data: 2007-04-27 09:20:37

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:1gkcsbn06hxgn$.1q033zkirenag$.dlg@40tude.net...
> [...]
> zastanawiające, prawda? Ale trzeba być zdolnym i chętnym do refleksji.

> Na marginesie - dokłanie ilu? Ma Pan w ogóle pojęcie o czym mówi?

Nie jestem lekarzem, a Pan się czepia szczegółów technicznych nie mających
związku z tematem wątku Panie Krzysztofie....
Pozdrawiam Jurek M.

24. Data: 2007-04-27 11:31:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> wrote in message
> Pewnie co najmniej trzech:) Stawiam, że byłby to epidemiolog, homeopata
> (!) i dermatolog - w końcu są najlepiej merytorycznie do tego
> przygotowani.

ja bym do tego jeszcze dorzucila dentyste (ostatnio jurek podal
wlasnie chirurga stomatologa jako optymalnego konsultanta, wiec
licho wie, kto sie jeszcze moze przydac)

iwon(K)a

Coś iście cHimery-cznego! ;)
katar?
Nursing Job Opportunities