Ból ucha i żuchwy-pomocy

1. Data: 2007-04-25 21:52:00

Temat: Ból ucha i żuchwy-pomocy
Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio jechałem samochodem z otwarta szyba i zawiało mnie strasznie tzn.
chyba to to bo inne zdarzenie nie przychodzi mi do głowy.Boli mnie strasznie
prawa strona żuchwy i okolice ucha i skroni ból jest taki ze mam trudnosci w
zetknieciu ostatnich zebów i pojawia sie przy najmniejszym ruchu zuchwy-do
tego w prawym uchu odczuwam lekki bol a w prawym wyrosła mi wielka
przeziebieniowa ropna krocha - czy ktos ma moze jakies domowe sposoby
pozbycia sie tych dolegliwosci.dzieki
LL

2. Data: 2007-04-26 06:41:04

Temat: Re: Ból ucha i żuchwy-pomocy
Od: "Ania M" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przy zapaleniu ucha domowym środkiem sa kompresy rozgrzewjące. Spirytus
salicylowy na pół szklanki letniej wody 4 łyzki na kompres i przyłożyć do
ucha. Pamiętaj żeby wczesniej ucho posmarowac kremem, bo będzie "palić"...i
do lekarza
avf

dentysta w USA ....
Jak wyszukiwać informacji o tym gdzie wykonuje się dany zabieg.
czy różyczka swędzi?
szukam leku na zasuszenie/zaleczenie rany
zbyt niskie APTT