dentysta w USA ....

1. Data: 2007-04-25 21:43:53

Temat: dentysta w USA ....
Od: Dycha <m...@u...edu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam zapytani dotyczace leczenia kanalowego zeba. w Polsce to bylo
tak: wiercenie prochnicy w zebie potem z korzenia zalozenia plomby I
po klopocie- tak mam zrobione 3 zebasy. Teraz zdazylo mi sie
przyjechac do tego dziwnego kraju (USA) gdzie za uslugi dentystyczne
mozna kupic samochod ktorym jeszcze spokojnie mozna pojedzic. A wiec
pani piekna powiedziala ze zab trzeba leczyc kanalowo (root canal).
Samo leczenie jest ok ..najgorsza jest koronka .. kobieta wymyslila ze
spiluje pol zeba I nalozy jakas koronke za jedyne $600..popatrzylem
sie na nia troche niewyraznie ..poszedlem do innego dentysty I ta sama
historia..czy w Polsce takie cuda sa praktykowane ..prosze o pomoc bym
mogl nakrzyczena na pania piekna i zazadac satysfakcji ...

2. Data: 2007-04-25 21:57:20

Temat: Re: dentysta w USA ....
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dycha" <m...@u...edu> wrote in message
ps.com...
> [...]
> historia..czy w Polsce takie cuda sa praktykowane ..prosze o pomoc bym
> mogl nakrzyczena na pania piekna i zazadac satysfakcji ...

i dlatego w Polsce ludzie na takie zeby maja nakladane plomby
wilkosci nalesnika, i zwykle w ten nalesnikowaty ksztalt zab jest
zrestaurowany, nie mowiac juz, ze zczasem taki zab ma duze szanse
na zlamanie sie, i to tak, ze trzeba go wyrwac.
co do ceny to i tak tanio.

iwon(K)a

3. Data: 2007-04-26 14:10:07

Od: Dycha <m...@u...edu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrestaurowany, nie mowiac juz, ze zczasem taki zab ma duze szanse
> na zlamanie sie, i to tak, ze trzeba go wyrwac.

no cala procedura kosztuje $1600 (w Polsce 700-800 PLN) dla kogos z
ulicy i $1200 dla ubezpieczonego w major insurance company...ja place
za wszystko $520 leczenie kanalowe jakis build up no i wspomniana
koronka ... rozmawialem z kilkoma znajomymi i rzeczywiscie werja sie
potwierdzila ze koronka to jednak jest najlepsze wyjscie ..a co jesli
bede chcial miec zeby biale jak jakies murzyniatko ? pomaluja
koronke ?

4. Data: 2007-04-26 14:24:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dycha" <m...@u...edu> wrote in message
.com...

> [...]
> ulicy i $1200 dla ubezpieczonego w major insurance company...ja place
> za wszystko $520 leczenie kanalowe jakis build up no i wspomniana

no i mowie Ci, ze to i tak nie duzo.

> [...]
> potwierdzila ze koronka to jednak jest najlepsze wyjscie ..a co jesli
> bede chcial miec zeby biale jak jakies murzyniatko ? pomaluja

a to zab z przodu? jesli tak to pomysl o wybieleniu zebow teraz. na razie
niech ci naloza tymczasowa korone, a Ty wybiel zeby.
jesli nie, to jedyne wyjscie w przyszlosci to albo wymiana korony
albo nalozenie lumineers (ale one tez drogie, drozsze nic korona)
http://www.lumineers.com/

iwon(K)a

5. Data: 2007-04-26 14:49:30

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.04.2007 Dycha <m...@u...edu> napisał/a:

> [...]
> potwierdzila ze koronka to jednak jest najlepsze wyjscie ..a co jesli
> bede chcial miec zeby biale jak jakies murzyniatko ? pomaluja

Trzeba było rozwiercić zęba, wziąć urlop (o ile w USA coś takiego istnieje)
i szybko przylecieć do PL. Tydzień wakacji być sobie zrobiła, wyleczyła zęba
i jeszcze zostałoby Ci w kieszeni :)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

6. Data: 2007-04-26 16:19:20

Od: Piotr M <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a pisze:

> http://www.lumineers.com/

Aż dziwne ze to ma taka trwałość, że się nie ściera i w ogóle nie ma
później problemów. A w Polsce to jest dostępne bo jakoś google nie znalazł.

--
Pozdrawiam, Piotr M

7. Data: 2007-04-26 18:05:12

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> writes:

> Trzeba było rozwiercić zęba, wziąć urlop (o ile w USA coś takiego istnieje)
> i szybko przylecieć do PL. Tydzień wakacji być sobie zrobiła, wyleczyła zęba
> i jeszcze zostałoby Ci w kieszeni :)

Po co tydzien? Na jednym posiedzeniu sie ząb kanałowo leczy i
plombuje. Weekend wystarczy, byle dentystę pracującego w weekend
znaleźć.

MJ

8. Data: 2007-04-26 19:07:22

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26.04.2007 Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał/a:

> Po co tydzien? Na jednym posiedzeniu sie z?b kana?owo leczy i
> plombuje. Weekend wystarczy, byle dentyst? pracuj?cego w weekend
> znale??.

Oczywiście, chyba, że trzeba okoronować, wtedy tego się w dwie godziny
załatwić nie da.

9. Data: 2007-04-26 19:23:52

Od: Dycha <m...@u...edu> szukaj wiadomości tego autora

On Apr 26, 11:19 am, Piotr M <d...@g...com> wrote:

> Aż dziwne ze to ma taka trwałość, że się nie ściera i w ogóle nie ma
> później problemów. A w Polsce to jest dostępne bo jakoś google nie znalazł.
>
> --
> Pozdrawiam, Piotr M

moj zebas to 4 po naszemu, 5 po ichniemu .. zeby licza od konca
szczeki ... zaby jezdza tragedia ...
co do urlopu to myslalem nad tym ale bilet do polski kosztuje 700$ ja
zaplacilem na razie 100 za plombe i kolejne 400 za koronke jak sie
zdecyduje .. to ubezpieczenia doplaca reszte do tych 1600. nigdy
zadnych koronkow nie mialem robionych i w zyciu nic mi sie nie
ukruszylo tak wiec nie wiem co o tym myslec ...

10. Data: 2007-04-27 00:01:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dycha" <m...@u...edu> wrote in message
ps.com...

[...]

no to jak masz to ubezpieczenie jeszcze to rob tu.

iwon(K)a

Jak wyszukiwać informacji o tym gdzie wykonuje się dany zabieg.
czy różyczka swędzi?
szukam leku na zasuszenie/zaleczenie rany
zbyt niskie APTT
życie obciętej głowy