czy różyczka swędzi?

1. Data: 2007-04-25 19:20:40

Temat: czy różyczka swędzi?
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy różyczka może się objawiać swędzącą wysypką? Wszędzie pisze że
zaczyna się od twarzy.
Moja żona ma jakąś wysypkę ale zaczęło się od rąk a teraz ma na nogach. I to
swędzi.
Zaczęło ją swędzieć z rana a po południu jest wysypka. Raczej duże płaty niż
małe kropeczki (taki opis gdzieś widziałem różyczki)
Podejżenie różyczki dlatego, że w rodzinie akurat chorują a my byliśmy w
odwiedzinach tydzień temu.

Jak pomóc do jutra na to swędzenie?( jutro będzie lekarz pomagał bo żona się
wybiera)

--
PawełJ

2. Data: 2007-04-25 19:23:12

Temat: Re: czy różyczka swędzi?
Od: "...@f...pl" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:
> [...]
> odwiedzinach tydzień temu.
>
> Jak pomóc do jutra na to swędzenie?( jutro będzie lekarz pomagał bo żona się

moze uczulenie?
wapno ?
zyrtec ?
alertec ?

3. Data: 2007-04-25 19:31:09

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:f0o9lg$pm4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak pomóc do jutra na to swędzenie?( jutro będzie lekarz pomagał bo żona
> się wybiera)

ogólnie na swędzawkę pomaga kąpiel w krochmalu, niewiele ale zawsze coś, to
przynajmniej nie zaszkodzi
podr.. A

4. Data: 2007-04-25 19:42:51

Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze uczulenie?
> wapno ?
> zyrtec ?
> alertec ?

Jeszcze jednego nie dopisałem. Żona jest przeziębiona - bierze jakieś krople
do nosa, kilka dni temu brała bactrim -ale już nie bierze
i pije wapno 2 x dziennie

--
PawełJ

szukam leku na zasuszenie/zaleczenie rany
zbyt niskie APTT
życie obciętej głowy
zbyt niskie APTT
Za duży apetyt