Za duży apetyt

1. Data: 2007-04-25 10:13:02

Temat: Za duży apetyt
Od: Piotr M <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy może ktoś polecić jakieś bezpieczne sposoby i środki (nie wiem,
ziołowe np) na przychamowanie trochę apetytu?
Dzięki!

--
Pozdrawiam, Piotr M

2. Data: 2007-04-25 10:28:13

Temat: Re: Za duży apetyt
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.04.2007 Piotr M <d...@g...com> napisał/a:
> Witam!
> Czy może ktoś polecić jakieś bezpieczne sposoby i środki (nie wiem,
> ziołowe np) na przychamowanie trochę apetytu?

Pij dużo wody, ale w końcu i tak Cię głód dopadnie. :)

Najlepiej działać od drugiej strony, czyli spalać nadmiar :) Ruszaj się. I
jak sobie robisz żarcie, to nałóż tyle, co zwykle, a potem 1/4, albo 1/3
odłóż z powrotem do garnka. :)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

3. Data: 2007-04-25 10:50:41

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fluoksetyna 60 mg :)

4. Data: 2007-04-25 11:16:57

Od: Piotr M <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Limcha pisze:
> Fluoksetyna 60 mg :)

Przecież to lek w leczeniu depresji, to mając na celu pohamowanie głodu
i jej branie to już lepiej amfetaminę bo skuteczniejsza. Napisałem
bezpieczne sposoby.

--
Pozdrawiam, Piotr M

5. Data: 2007-04-25 11:20:48

Od: Piotr M <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik pisze:

> Pij dużo wody, ale w końcu i tak Cię głód dopadnie. :)

No właśnie

> Najlepiej działać od drugiej strony, czyli spalać nadmiar :) Ruszaj się. I

Nie chodzi mi o zrzucenie nadwagi, ale o wieczny głód :)

> jak sobie robisz żarcie, to nałóż tyle, co zwykle, a potem 1/4, albo 1/3
> odłóż z powrotem do garnka. :)

Hmm, to może być to, tylko ostatnio to tak jest tyle że na odwrót, więc
chyba niemożliwe, na pewno można załatwić to silną wolą, ale może są
jakieś środki.. i sie nie męczyć. Bo jak człowiek głodny to zły :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

6. Data: 2007-04-25 11:28:13

Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma innych bezpiecznych środków.

7. Data: 2007-04-25 12:07:24

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Apr 2007 13:28:13 +0200, Limcha wrote:

> Nie ma innych bezpiecznych środków.

A mogę spytać jakim cudem fluoksetyna ma działać w przypadku wzmożonego
apetytu?

Bo jak rozumiem rozmawiamy o wzmożonym apetycie, a nie zaburzeniach
jedzenia.

BTW - żaden lek nie jest w 100% bezpieczny. Jeśli nie ma wskazań do
leku, to nie należy go ani polecać, ani stosować.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2007-04-25 12:08:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 25 Apr 2007 13:16:57 +0200, Piotr M wrote:

> Przecież to lek w leczeniu depresji, [...]

Jak również stosowany w zaburzeniach jedzenia (a konkretnie w bulimii).
Ale zgadzam się, propozycja bez sensu.

9. Data: 2007-04-25 12:12:48

Od: "Caezar Paonti" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chyba niemożliwe, na pewno można załatwić to silną wolą, ale może są
> jakieś środki.. i sie nie męczyć. Bo jak człowiek głodny to zły :)

Przypuszczalnie masz jakies niedobory, zrob sobie badania krwi.
Zmien diete, wieksze urozmaicenie, raz na 2 tygodnie zezryj watrobke z
kuraka.
Wystarczy troche ruchu i sie nie chce juz tak zrec stepper 30 minut dziennie
bardzo pomaga,
wiecej dojdzie CI sil i ochoty do zycia.

10. Data: 2007-04-25 13:33:51

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Limcha <l...@o...pl> napisał(a):

> Fluoksetyna 60 mg :)

Babo!!! (albo inszej płci respondencie) jak można ordynować lek na podst. 1
zdania?????

h.

zmienne cisnienie krwi
Znieczulenie przy leczeniu zęba,pasta?