Jak wyszukiwać informacji o tym gdzie wykonuje się dany zabieg.

1. Data: 2007-04-25 20:16:47

Temat: Jak wyszukiwać informacji o tym gdzie wykonuje się dany zabieg.
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

Stoję przed koniecznością znalezienia miejsca gdzie lekarze wykonują
dany zabieg.
Konkretnie chodzi o coś co po angielsku nazywa się "saccus
decompression" a polega na obniżeniu ciśnienia w uchu wewnętrznym, w
części nazywającej się po angielsku "saccule".
Zabieg ten stosuje się w leczeniu choroby Meniere'a.

Jak się do czegoś takiego zabrać? Gdzie szukać takich informacji kto to
robi, gdzie i za ile.

Tyle ile się dowiedziałem z polskich forów to to, że w Polsce nikt, ale
jak wiadomo takie informacje niekoniecznie są pewne. Nie bardzo są też
chyba specjaliści którzy zajmują się tym zagadnieniem i mogliby służyć
wiedzą (choroba jest dosyć rzadka).

Czy są jakieś instytucje (również zagraniczne) zajmujące się
prowadzeniem jakiejś bazy danych o miejscach w których można szukać
pomocy. Fora internetowe przejrzałem, ale jak to fora - jałowe dyskusje,
teorie, podobne pytania bez odpowiedzi, niewiele konkretów.

Bo to też chyba nie jest tak że się jedzie do kliniki, mówi że proszę mi
tu zrobić operację i oni robią.
Zapewne musi być jakiś lekarz prowadzący, rozpoznanie, decyzja o zabiegu
itp. itd.
Nie wiem po prostu od czego zacząć.
Lekarze tu lokalnie raczej niczego nie potrafią wskazać, trzeba jakoś
zadziałać samemu.