szukam leku na zasuszenie/zaleczenie rany

1. Data: 2007-04-25 19:06:54

Temat: szukam leku na zasuszenie/zaleczenie rany
Od: "...@f...pl" <...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
poszukuje leku nalepiej spray/ proszek na zaleczenie wysuszenie
powstalej rany.
najlepiej bez recepty

dzieki za pomoc !!

2. Data: 2007-04-25 20:29:19

Temat: Re: szukam leku na zasuszenie/zaleczenie rany
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <...@f...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> poszukuje leku nalepiej spray/ proszek na zaleczenie wysuszenie powstalej
> rany.
> najlepiej bez recepty

Jest bardzo dobry (tani) proszek Dermatol, o ile dobrze pamietam nazwe.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2007-04-25 21:43:51

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> poszukuje leku nalepiej spray/ proszek na zaleczenie wysuszenie powstalej

Maść TRIBIOTIC jest dostepna w saszetkach i w tubce jest z antybiotykiem
wiec odkaża i własciwie w dzień lub dwa goi nieduże rany-dostepna w kazdej
aptece koszt 16zł tubka.
LL

4. Data: 2007-04-25 22:33:43

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Jest bardzo dobry (tani) proszek Dermatol, o ile dobrze pamietam nazwe.

Ten proszek ma żółty kolor?

--
animka

5. Data: 2007-04-26 11:04:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "animka" <a...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
Iwona_s napisał(a):

> Jest bardzo dobry (tani) proszek Dermatol, o ile dobrze pamietam nazwe.

Ten proszek ma żółty kolor?

Tak.

6. Data: 2007-04-26 12:37:20

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam
> poszukuje leku nalepiej spray/ proszek na zaleczenie wysuszenie powstalej

Ja mogę polecić maść Baneocin, rewelacyjna i dostępna bez recepty.
pozdr. A

7. Data: 2007-04-26 14:24:43

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tradycyjny zdaje się rivanol nie jest na to?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

8. Data: 2007-04-27 00:16:39

Od: animka <a...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona_s napisał(a):

> Ten proszek ma żółty kolor?
>
> Tak.

Dzięki.

--
animka

9. Data: 2007-04-27 13:27:14

Od: "justyna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mogę polecić maść Baneocin
baneocin jest na receptę

10. Data: 2007-04-27 14:22:24

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyna " <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> baneocin jest na receptę

Tak? Kupowałam 2 razy w dwóch różnych miastach i nigdzie nie żądano recepty,
wręcz za pierwszym razem Pani go poleciła, ze dobry i jedyny dostępny bez
recepty.
pozdr. A

zbyt niskie APTT
życie obciętej głowy