Ostateczne pozegnania

1. Data: 2001-12-04 10:23:05

Temat: Re: OT Re: Ostateczne pozegnania
Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wołowik w news:9ug9aj$n03$1@sunflower.man.poznan.pl...
(...)

> w sumie to nic mi do tego, dziwi mnie tylko to ze nazywasz ten post
> TOPORNSCIA,

Niedobrze, gdy trzeba wyjasniać niedopowiedzenia językowe. No ale to moja wina.
"Topornością" nie nazywam samego postu, a jedynie fakt zderzenia tego tekstu z postem
inicjatorki wątku, wywołanym określoną sytuacją i osobistym cierpieniem autorki.
Sądziłem, że wiesz co mówisz w słowach zapowiadających ten koszmarny, wyciagnięty
potem z niebytu przez innego ślepca NW - cytat:

... a moze jednak nie!?

Twoje wywody Piotrze sa zupełnie nie na miejscu - gdyz nie zrozumiałeś, że Twój
cytat,
w ogóle mnie nie zainteresował - nie czytałem go nawet uważnie, a juz zupełnie nie
zastanawiałem się nad tym co jest jego przesłaniem. Poczułem sie tylko nim
zniesmaczony.
Tak jak każdy, mam prawo wybierania tego co mnie interesuje i zapewniam Cię -
nie jest to to samo co interesuje Ciebie. Czy potrafisz to uszanować?

Nie zamierzam nic wiecej na ten temat mówić tym bardziej, że wchłania Cię spirala
projekcji, a tuż za nią agresji która, jak widzę jest zaraźliwa.
Dla sępów.

Wszystkiego dobrego zyczę.
Allfred
~~~~~

1. Data: 2001-12-04 20:09:40

Od: "Piotr Wołowik" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

dlaczego sadzisz ze ktos kto ma inne zdanie niz Ty musi byc od razu
"slepcem"- tak moglbys zalozyc gdybys byl w pelni oswiecony, moze jestes ale
jak tak to bys potrafil uszanowac czyjes poglady, bez zbednych epitetow

=>
=> Twoje wywody Piotrze sa zupełnie nie na miejscu

zgadzam sie w zupelnosci, jak wszystko przemysle z perspektywy czasu to
zazwyczaj zadko mam racje, ale przynajmniej dzieki temu podejsciu ciagle sie
czegos nowego ucze a nie trzymam swoich "pogladow", no i dzieki temu
przynajmniej spotykam ludzi od ktorych moge sie ciagle uczyc

=- gdyz nie zrozumiałeś, że Twój cytat,
=> w ogóle mnie nie zainteresował - nie czytałem go nawet uważnie, a juz
zupełnie nie
=> zastanawiałem się nad tym co jest jego przesłaniem.

rozumiem to podejscie , nie czytalismy czegos ale najwiecej na ten temat
mamy do powiedzenia, szczegolnie zeby wyciagac wnioski dotyczace osobistych
inwektyw dla twrorcy, tj "slepca"

[...]

ja akurat to szanuje, tylko czy TY szanujesz inne poglady gdy sa sprzeczne z
Twoimi, nawet jezeli ktos jest wg Ciebie "slepcem" to jakkoliwek ma prawo do
wlsnych przemyslen

> Nie zamierzam nic wiecej na ten temat mówić tym bardziej, że wchłania Cię
spirala
> projekcji, a tuż za nią agresji która, jak widzę jest zaraźliwa.
> Dla sępów.

dziwne ze akurat Ty piszesz o projekcji, skoro zarzucales Dorrit rozne
rzecz, zarzucasz je mi, no i "slepcowi" -autorowi tamtego tekstu- a
projekcja ma to do siecie ze jezeli sami przez jej pryzmat paprzymy to
widzimy ze niby wlasnie inni przez nia patrza.

Pozdrawiam
Mimir

P.S. Z mojej strony to "End of Topic"

1. Data: 2001-12-04 23:07:43

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Wołowik w news:9ujajk$6ch$1@sunflower.man.poznan.pl...
(...)

> [...]
> projekcja ma to do siecie ze jezeli sami przez jej pryzmat paprzymy to
> widzimy ze niby wlasnie inni przez nia patrza.

Piotrze! Co sprawia, że nie rozumiesz, iż Twój cytat wraz z jego autorem
nie jest istotą problemu? Jest nią wrażliwość_osoby, która go przytoczyła
w określonym miejscu i czasie (to w odniesieniu do Ciebie, choc sprawa
nie była warta rozmowy z Tobą, dopóki sie tu nie dołączyłeś),
oraz osoby, która z wątku o odchodzeniu kota-przyjaciela - wyłuskała
Twój cytat rozdzielając razy na prawo i lewo za to, że nikogo nie interesują
zbrodnie hitlerowców.

Ślepcem nie nazywam autora tego Twojego cytatu - cóż za absurd !!! :)
Ale nie martw się - nie jesteś osamotniony.

> Pozdrawiam
> Mimir
> P.S. Z mojej strony to "End of Topic"

Z mojej również.
Myślę, że to jest jasne.

Allfređ
~~~~~~~~~

mania testowania
konkluzja
Dorrit EEG
Nowa grupa - alt.pl.psychologia.milos c - polecam :-))))
Spotkanie w Wawce.