Ostatnie proba dowiedzenia sie :(

1. Data: 2005-08-26 07:13:39

Temat: Ostatnie proba dowiedzenia sie :(
Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponoownie

W nowo wybudowanym budynku (blok) 0,8 roku pojawily sie w mieszkani i jak
zaobserwowalem na klatce male robaczki.
Wielkosc doroslego ok. 2-2,5mm Sa koloru brazowego z bialymi paskami (jak
chodza po ciemnym to wydaja sie biale). Maja 3 pary odnozy, cos w rodzaju
czułek i malutkie skrzydełka (umożliwiaja im podskakiwanie na jakies 1,5cm).
Sa nawet szybkie. Chodza po ściana itp.

Co to może być. Bardzo licze na Wasz ocene tego czegos i podpowiedzi.

Z poważaniem
Kamil P.

2. Data: 2005-08-26 09:33:17

Temat: Re: Ostatnie proba dowiedzenia sie :(
Od: "MaciekP" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
1,5cm).
> Sa nawet szybkie. Chodza po ściana itp.
>
> Co to może być. Bardzo licze na Wasz ocene tego czegos i podpowiedzi.

Zapytaj moze jakies entomologa na pl.sci.biologia
Pozdr
Maciek

3. Data: 2005-08-26 09:38:39

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie dzieki i za taka podpowiedz :))

4. Data: 2005-08-26 10:06:19

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> wielkie dzieki i za taka podpowiedz :))

I nie zapomnij poinformować na grupie, co to za bestia ;-)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

5. Data: 2005-08-26 10:46:31

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chodza po ciemnym to wydaja sie biale). Maja 3 pary odnozy, cos w rodzaju
> czułek i malutkie skrzydełka (umożliwiaja im podskakiwanie na jakies

nie mam pojecia :-(

a szukalas moze w jakis ksiazkach? Bibliotekach? Nie wszystko jest w
sieci...

np atlas "Owady i inne robale naszych blokowisk" - PWN Warszawa 1987, 544
s., [24] k. tabl. : il. ; 23 cm..

;-)

http://alpha.bn.org.pl/search*pol/dowady/dowady/1%2C
146%2C613%2CB/exact&FF=dowady+atlas&1%2C3%2C

musta

6. Data: 2005-08-26 11:30:44

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i sie dowiedzialem :)))
DZieki za podpowiedz na jakiej grupie szukac.

LUDZIE wiec te robaczki to GRYZKI podobno nieszkodliwe i sa we wszystkich
mieszkaniach :)))) UFFFF

7. Data: 2005-08-26 12:05:41

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> DZieki za podpowiedz na jakiej grupie szukac.
>
> LUDZIE wiec te robaczki to GRYZKI podobno nieszkodliwe i sa we wszystkich

Piszac: "sa we wszystkich mieszkaniach" masz na mysli swoj blok? Mi by wcale
nie ulzylo. Nie cierpie wszelakich robali w mieszkaniu. Jak sie cos pojawia
od razu tocze wojne (skutecznie). Od kilku dobrych lat mam spokoj (oby tak
dalej).
Co to znaczy nieszkodliwe? Czyms sie przeciez zywia. Tylko czym?... I sie
ciagle rozmnazaja, brrr...

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

8. Data: 2005-08-26 12:15:44

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno w wiekszosci mieszkan sa tylko niezauwazalne (te najmniejsze ktore
wypatrzylem maja <1mm)
Zywia sie podobrno kurzem i tp :)))

9. Data: 2005-08-26 12:16:44

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To moze wiesz jak z nimi walczyc??? Bo mnie tez sie nie widzi dzielenie z
nimi mieszkania :)))

10. Data: 2005-08-26 13:11:05

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To moze wiesz jak z nimi walczyc??? Bo mnie tez sie nie widzi dzielenie z
> nimi mieszkania :)))

Przykro mi, nie mialam do czynienia z tego rodzaju robakami. Proponuje isc
do sklepu chemicznego, wytlumaczyc w czym rzecz, moze cos zaproponuja.
Jak na razie to pozostaje walka "wrecz" ;))) ...i namowic sasiadow do tego
samego, bo inaczej to bedzie walka z wiatrakami.

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

Kranisze
problem z odbiorem
Co na ścianę w przedpokoju?
Mastercook 3416B i 3478B
Kraków - firma która wykonuje uszczelnia drzwi silikonem ?