Ostry bol kolana

1. Data: 2007-04-12 20:26:03

Temat: Ostry bol kolana
Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poltora miesiaca temu lekko skrecilam kolano. Ortopedzi nic nie
stwierdzili, ale kolano nadal mi dziala nie najlepiej (wyskakuje, nie
jestem w stanie przykucnac, bo bardzo mnie boli wiazadlo). Ale to bylo
do przezycia.

Natomiast dzisiaj idac sobie po prostu nagle pojawil mi sie bardzo
silny, klujacy bol w tym kolanie, po wewnetrznej stronie (na wysokosci
troche ponizej rzepki). Przez jakis czas nie bylam w stanie zrobic
kroka. Potem mi troche przeszlo i jakos do domu dotarlam, ale kolano
nadal b. silnie boli.

Wystamarowalam to jakas mascia, ale nadal boli.
Co to moze byc?

Willa

2. Data: 2007-04-13 12:31:06

Temat: Re: Ostry bol kolana
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 12 Kwi, 21:26, o...@p...fm wrote:
> [...]
> nadal b. silnie boli.
>
> Wystamarowalam to jakas mascia, ale nadal boli.
Przeciążone więzadło piszczelowe, ból przeniesiony z mięśnia
przywodziciela, przeciążenie któregoś mięśnia przyczepiającego się do
tzw gęsiej stopy, łękotka, ... Pomogłem? Nie sądzę.
Smarowanie maścią ma sens w przypadku stłuczeń. Znacznie więcej można
osiągnąć przykładając lód.

Markery nowotworowe [Gdzie wykonać]
nocne pocenie sie-pomocy
przekrwione oczy