Ostrzezenie corki.

11. Data: 2006-04-10 13:21:13

Temat: Re: Ostrzezenie corki.
Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar <v...@U...TO.op.pl> napisał(a):

> Hmm, bym sie niezle wkurzyla, gdybym dowiedziala sie, ze moj Tatko publikuje
> nasza korespondencje na jakiejs tam grupie.

Skoro corka napisala do mnie ten list to zaufala mi, ze zrobie z zawartych w
nim informacji nalezyty uzytek. Tak wynika zreszta z tresci tego listu. Corka
zyczy sobie szczescia rodzinnego.

> Uznalabym, ze traktuje mnie jak przedmiot, a nie jak waznego w jego zyciu
> czlowieka.

A dla mnie ten list to glejt upowazniajacy mnie do walki o szczescie dziecka.

> Poza tym kwestia zaufania, ze jesli mowie komus cos prywatnie, to zachowa to
> dla siebie.

Gdyby jej zyczenia byly nieuczciwe a ja rowniez bylbym nieuczciwy to pewnie
zachowalbym to wylacznie dla siebie. Ale w tym liscie nie ma niczego co
nalezaloby ukrywac poza jednym: nieuczciwoscia matki.

> I mowie tu o swojej zupelnie prywatnej reakcji. Twoja corka moze byc inna.

I pewnie jest skoro napisala do mnie list, w ktorym przewidywala co sie bedzie
dzialo z nasza rodzina. I to za sprawa matki.

> Ale ja jestem zszokowana udostepnianiem intymnej prywatnosci obcym ludziom.

Masz do tego prawo, ale nie narzucaj komus swojej woli.

LeoTar
http://www.geocities.com/leotar/

12. Data: 2006-04-10 13:22:14

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie narzucam.
Pisalam tylko o swoich subiektywnych odczuciach.

M.

13. Data: 2006-04-10 13:22:59

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A to nie jest tak, ze sobie teraz odbijasz na LeoTarze pretensje do wlasnego
taty?

M.

14. Data: 2006-04-10 13:24:46

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" napisał:

> Jesteś pewna że adresat nie może ujawnić listu?

Art. 23 KC. Dobra osobiste człowieka, jak w szczególności zdrowie,
wolność, cześć, swoboda sumienia, nazwisko lub pseudonim, wizerunek,
tajemnica korespondencji, nietykalność mieszkania, twórczość naukowa,
artystyczna, wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną
prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych
przepisach.

Tu na grupie zostało ujawnione miejsce zamieszkania, personalia i
treść korespondencji. Niezły materiał dla "wrednego" prawnika.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

15. Data: 2006-04-10 13:25:17

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

-----------
> Tak pisała do mnie moja corka Katarzyna, gdy opuszczala w 1994 USA. Tak po
> prostu, bez owijania w bawelne. Jej matka uniemożliwila jednak realizacje
> dzieciecych marzen, nietylko marzen Kasi.

W zeszłym roku na wakacjach łowiłem ryby. Podleciał do mnie komar i mnie
ukąsił - uczynił to w czasie, gdy akurat miałem branie. Komar ów,
nieświadomy był tego co czyni - kierował nim nieświadomy instynkt
przetrwania obiawiający się łaknieniem krwi. W rezultacie miast podciąć
wędke, zamachnąłem się na komara - co za tym idzie ryby nie złowiłem. Komar
mi to uniemożliwił.

Nie. Nie szukam winnego - poprostu przedstawiam fakty !

:)

Na post po zbhóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2006-04-10 13:29:15

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> Albo gdyby tylko raczyli się pojawić w żyiu dziecka choć raz po
> rozwodzie sprzed 2 lat, jak w moim przypadku.

Ja sie zjawialem, ale moja byla nie dopuscila do spotkan z dziecmi. A na
strazy ustawila policje, prokurature... I znikala z dziecmi.

> Ale to oczywiście też wina Twojej żony :)

A moze to moja wina, co? Poczytaj ponizej do czego musialem sie uciekac by
zobaczyc sie z mlodszym synem. A moja byla odpowiadala nie.
Wroclaw, dnia 3 lipca 1999 r.

Do
Sadu Rejonowego
dla Wroclawia-Fabryczna
III Wydzial Rodzinny i Nieletnich
we Wroclawiu

Wnioskodawca: Wladyslaw Tarnawski, adres dla doreczen ul. Sadowa 4,50-046
Wroclaw, Kancelaria Adwokacka- adw. Andrzej Strumpf, zast. przez pelnomocnika
adw.Andrzeja Strumpfa, Kancelaria Adwokacka j.w.

Uczestnicy postepowania:
1/ Teresa Leokadia Mierzwiak, zam. ul.Golezycka 14/8, 50-154 Wroclaw,
2/ Jan Pawel Tarnawski, maloletni, zam.j.w.

WNIOSEK

o ustalenie kontaktu wnioskodawcy Wladyslawa Tarnawskiego z uczestnikiem
postepowania ad.2. Janem Pawlem Tarnawskim.

W imieniu wnioskodawcy Wladyslawa Tarnawskiego, ktorego pelnomocnictwo
zalaczam, wnosze:
o ustalenie sposobu i terminu kontaktowania sie wnioskodawcy Wladyslawa
Tarnawskiego z jego maloletnim synem uczestnikiem postepowania ad.2. Janem
Pawlem Tarnawskim - w sposob ustalony przez Sad na rozprawie.

UZASADNIENIE

Wnioskodawca Wladyslaw Tarnawski i uczestniczka postepowania ad.1 Teresa
Leokadia Mierzwiak byli malzenstwem, ktore zostalo rozwiazane przez rozwod,
zas uczestnik postepowania ad.2 Jan Pawel Tarnawski jest najmlodszym ich
dzieckiem.
dowod: akta Sadu Wojewodzkiego I RC 1182/95.

Ostatnio przez dluzszy okres czasu wnioskodawa przebywal za granica i nie
mial zadnych kontaktow z maloletnim synem Janem Pawlem.

Obecnie wnioskodawca przyjechal do kraju i jako ojciec pragnie utrzymywac
normalne kontakty z synem Janem Pawlem jako swoim najmlodszym dzieckiem.

Uczestniczka postepowania ad.1 jako byla zona wnioskodawcy i matka
uczestnika postepowania ad.2 nie zgadza sie na kontaktowanie sie wnioskodawcy
ze swoim synem i wszelkimi sposobami uniemozliwia kontakty.

dowod: przesluchanie stron.

W zwiazku z powyzszym niniejszy wniosek o ustalenie kontaktow wnioskodawcy
ze swoim synem jest konieczny i uzasadniony.

pelnomocnik
adw. Andrzej Strumpf

Zalaczniki:
- pelnomocnictwo
- Odpis skrocony aktu urodzenia
- 2 odpisy wniosku.

Sprawie nadana zostala sygnatura R III Nsm 382/99.

Pierwsze posiedzenie Sadu odbyo sie w dniu 28.07.1999 r. o godzinie 10.00 w
sali 344a Sadu we Wroclawiu. Z powodu nieobecnosci uczestniow: Jana
P.Tarnawskiego i Teresy Mierzwiak, uzasadnionej przez TereeMierzwiak wyjazdem
syna na oboz oraz jej wyjazdem z synem Wojciechem na turnus rehabilitacyjny
sad zdecydowal ustalic date nastepnego posiedzenia na dzien 8 wrzesnia b.r.
Odbedzie sie ono o godzinie 11.30 w sali 53 budynku Sadu o czym mnie i mojego
pelnomocnika poinformowano ustnie.
------------------------------------

I co Ty na to. Nie i juz, bo tak rzecz polska kobieta.

Pozdrawiam

17. Data: 2006-04-10 13:29:29

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <l...@g...pl> wrote in message

> Delektuje sie ujawnianiem wszystkiego co zlego dzialo sie miedzy nami. To
> jest
> konieczne zeby nawiazac dialog. Opor ciemnogrodu mozna pokonac tylko
> rzetelnoscia i ujawnieniem wszystkiego co bylo skrywane i zamiatane pod
> dywan.

Ale Ty nie chcesz zmieniac ciemnogrodu. Chcesz caly czas rozkrecac ta sama
walke z ciemnogrodem, atakowac i odpierac ataki.
Chcesz sie boksowac z ciemnogrodem bo to lubisz, ale nie chcesz go zmieniac.

Wiec poprzez prowokacje, tworzysz sobie ciemnogrod - najpierw ujawniasz
prywatna
korespondencje, potem ktos slusznie reaguje - a Ty dostajesz wroga -
ciemnogrod,
ktory "chce wszystko spychac po dywan", ktory nic nie rozumie i ktory trzeba
demaskowac.

Nic w tym takiego zlego, ale czy chce Ci sie robic ciagle to samo, przez
kilka lat? Moze juz 10 lat?
Duch

18. Data: 2006-04-10 13:33:53

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> artystyczna, wynalazcza i racjonalizatorska, pozostają pod ochroną
> prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych

A w jaki to niby sposob naruszylem ktorykolwiek z tych zasranych przepisow?

> Tu na grupie zostało ujawnione miejsce zamieszkania, personalia i
> treść korespondencji. Niezły materiał dla "wrednego" prawnika.

Te dane zostaly ujawnione juz 10 lat temu ze szczegolami w Usenecie. Cos to
prawo nierychliwe.:)

19. Data: 2006-04-10 13:34:15

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2006-04-10 13:44:48

Od: "Slawek [am-pm]" <sl_d(na_onet_pl)@tutaj.nic> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisała w wiadomości

>A to nie jest tak, ze sobie teraz odbijasz na LeoTarze pretensje do wlasnego
> taty?

A to nie jest tak, ze sobie teraz odbijasz na LeoTarze pretensje do własnego
(byłego) męża?

Nie, to nie jest tak. ;-)

--
Sławek