Ostrzezenie corki.

1. Data: 2006-04-10 07:51:58

Temat: Ostrzezenie corki.
Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Tato!
Moze list nie jest najlepszym pomyslem na wyrazanie tego co sie czuje, ale
jak na razie ja nie potrafie zrobic tego w inny sposob. Wcale nie jest mi
latwo wyjezdzac, bo bede tesknic za Toba, chociaz byly takie momenty kiedy
mialam naprawde wszystkiego dosyc! Wtedy nie zalezalo mi na niczym, chcialam
wrocic do Polski i wiecej Cie nie widziec! Moze nie jest to przyjemne
slyszec (czytac), ale ja pisze to co czuje! Jednak mimo to naprawde
jest mi smutno wyjezdzac!
Wiesz co jest moim marzeniem? Miec dom (pelny, zawsze na miejscu), do
ktorego wracajac nie mialabym obawy, ze zastane klocacych sie rodzicow, albo
w ogole ich nie zastane. Dom, w ktorym nikt nie zrzucalby na mnie
odpowiedzialnosci za losy rodziny, i nikt nie kazalby mi byc wdziecznym za
to, ze mnie kocha. Mam nadzieje, ze kiedys bede miala taki dom! I jak na
razie to nie bedzie dom, w ktorym ja bede zona, czy matka ale dom, w ktorym
bede mogla byc jeszcze dzieckiem! I ze stanie sie to szybko!!!!!

Caluje Cie Kaska.

P.S.Jezeli moge to chcialabym sie spotkac z Agata. Mysle, ze porozmawiasz o
tym z mama, i ze bede mogla ja poznac.

P.S.Nie jestem pewna czy uwalnianie emocji jest dobrym pomyslem (tzn.pomysl
jest bardzo dobry), ale trzeba to robic powoli, bo niektorzy, rzadko
okazujacy swoje uczucia (tak jak my a szczegolnie mama) w wyniku uwolnienia
emocji (dobrych) moga dostac SZOKU !

P.S.Jezdzij ostroznie !

P.S.Mam nadzieje, ze rozumiesz co chce Ci przekazac przez ten list. To
czego nie potrafie powiedziec a chcialabym tego. To sie nazywa SZCZESCIE
RODZINNE.

Caluje Cie Kaska. 2 wrzesnia 1994
-----------
Tak pisała do mnie moja corka Katarzyna, gdy opuszczala w 1994 USA. Tak po
prostu, bez owijania w bawelne. Jej matka uniemożliwila jednak realizacje
dzieciecych marzen, nietylko marzen Kasi.

LeoTar
------------
http://www.geocities.com/leotar/

2. Data: 2006-04-10 12:03:33

Temat: Re: Ostrzezenie corki.
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Czesc Tato!

Czy córka upoważniła Cię do publikowania tego listu? Jeśli nie,
łamiesz tajemnice korespondencji, co jest karalne.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

3. Data: 2006-04-10 12:22:38

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> [...]

(...)

> Czy córka upoważniła Cię do publikowania tego listu? Jeśli nie,
> łamiesz tajemnice korespondencji, co jest karalne.

Bronisz interesu córki, czy tez jej matki?
Intencje corki byly jaknajbardziej uczciwe, nie miala i nie ma niczego do
ukrycia. Natomiast jezeli chodzi o jej matke to miala (matka) wiele do
ukrycia.
Ty bronisz interesu zaklamanej kobiety a nie interesu dziecka.

4. Data: 2006-04-10 12:49:20

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, bym sie niezle wkurzyla, gdybym dowiedziala sie, ze moj Tatko publikuje
nasza korespondencje na jakiejs tam grupie.
Uznalabym, ze traktuje mnie jak przedmiot, a nie jak waznego w jego zyciu
czlowieka.

Poza tym kwestia zaufania, ze jesli mowie komus cos prywatnie, to zachowa to
dla siebie.

I mowie tu o swojej zupelnie prywatnej reakcji. Twoja corka moze byc inna.

Ale ja jestem zszokowana udostepnianiem intymnej prywatnosci obcym ludziom.

Monika

5. Data: 2006-04-10 12:58:01

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Ty bronisz interesu zaklamanej kobiety a nie interesu dziecka.

Obsesja rulez! :)

Wiesz, jak ja chcę w którymś z tekstów zacytować dłuższą niż 2 słowa
wypowiedź któregoś z moich mężczyzn, to zawsze pytam ich o zgodę na
"kopyrajt". Ty widać wyznajesz inne, "lepsze" standardy moralne. Jak
dwaj panowie K. niemiłosiernie nam panujący. No cóż... porównanie
nasuwa się samo.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html
Komentarz z Gniazda:
Masz talent i cyrkowe umiejętności żonglerki słowami

6. Data: 2006-04-10 13:01:50

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <l...@g...pl> wrote in message

> Bronisz interesu córki, czy tez jej matki?

Oj, Wladku, Wladku - dalej to samo :/
Prowokacja a nastepnie atak na bylą. Ciagle w tym jeszcze siedzisz.
Duch

7. Data: 2006-04-10 13:10:20

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> "kopyrajt". Ty widać wyznajesz inne, "lepsze" standardy moralne. Jak
> dwaj panowie K. niemiłosiernie nam panujący. No cóż... porównanie

Probujesz sprowadzic rozmowe z istoty sprawy, czyli doniesienia mojej corki
ochlapem zastepczym, czyli prawami autorskimi. Oj Ty spryciula.

Chodzi o to o czym w liscie donosila mi corka a czego Ty nie mozesz scierpiec.
Chodzi o machlojki kobiety. Chcesz utrzymywac w tajemnicy to co dzieci maja do
powiedzenia swoim ojcom, gdyby tylko ci lepiej umieli sluchac.

8. Data: 2006-04-10 13:13:38

Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10.04.2006 Aicha <b...@m...pl> napisał/a:

> Czy córka upoważniła Cię do publikowania tego listu? Jeśli nie,
> łamiesz tajemnice korespondencji, co jest karalne.

Jesteś pewna że adresat nie może ujawnić listu?

--
Relpp

9. Data: 2006-04-10 13:15:10

Od: "LeoTar" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com> napisał(a):

> "LeoTar" <l...@g...pl> wrote in message

> Oj, Wladku, Wladku - dalej to samo :/
> Prowokacja a nastepnie atak na bylą. Ciagle w tym jeszcze siedzisz.
> Duch

Delektuje sie ujawnianiem wszystkiego co zlego dzialo sie miedzy nami. To jest
konieczne zeby nawiazac dialog. Opor ciemnogrodu mozna pokonac tylko
rzetelnoscia i ujawnieniem wszystkiego co bylo skrywane i zamiatane pod dywan.

10. Data: 2006-04-10 13:19:58

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" napisał:

> Chodzi o machlojki kobiety. Chcesz utrzymywac w tajemnicy to co
> dzieci maja do powiedzenia swoim ojcom, gdyby tylko ci lepiej
> umieli sluchac...

Albo gdyby tylko raczyli się pojawić w żyiu dziecka choć raz po
rozwodzie sprzed 2 lat, jak w moim przypadku. Ale to oczywiście też
wina Twojej żony :)

Pozdrawiam - Aicha

--

Re: Niemcy gonią w pietkę...? ;)