Oświadczenie

1. Data: 2000-01-24 21:44:33

Temat: Oświadczenie
Od: -=Mr.FX=- <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zbieram w sieci programy wzmacniające bezpieczeństwo
Windowsooof (95/98/NT). Ponieważ wszystkie leżą na odległych serwerach
i ściąganie ich (nawet wgetem) jest męczarnią (największą chyba dla
łącza polpak-t <=> teleglobe ;-) postanowiłem zrobić mirror na jakimś
polskim serwerze (myślę, że domyślacie się jaki mam przede wszystkim
na myśli :-) oraz stronkę na której znajdą się informacje, co można
zrobić aby lepiej zabezpieczyć swój podłączony do Sieci komputer.

Jak już będę miał wystarczającą ilość materiałów dam znać.
Aha, i zapraszam wszystkich chętnych i mających jakieś pojęcie na ten
temat do współpracy. Każdy głos się przyda.

Pozdrowienia,

--
Mr.FX [myryfykysy]

2. Data: 2000-01-25 07:56:44

Temat: Re: Oświadczenie
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"-=Mr.FX=-" napisał(a):

> Właśnie zbieram w sieci programy wzmacniające bezpieczeństwo
> Windowsooof (95/98/NT).

ciach

Co by tu duzo nie gledzic. Mysle ze warto wesprzec inicjatywe Mrfx.
Ja rowniez rozpoczalem dzialania w zakresie podniesienia bezpieczenstwa
pc.
Mysle ze wspolne konsultacje przyniosa nam wszystkim korzysc

--
Pozdrowka
Apik

urzadzenie zabierajace wozek
Przeprosiny Jozia
Programy komputerowe dla osob autystycznych.
Historia Grupy
Moze ktos wie