Historia Grupy

1. Data: 2000-01-24 12:05:40

Temat: Historia Grupy
Od: "WWW Wizja" <s...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam ta grupe od samego poczatku jej istnienia.
Udzielam sie na niej bardziej lub mniej (ostatnimi czasy zdecydowanie
mniej).
Kilka razy tez tutaj "wojowalem". To z A.A., to ze specjalista od limerykow.
Na koncu dla spokoju nie czytalem ich postow.
Byli na tej grupie tak fantastyczni ludzie jak np. Mewash. Zostali jednak
zaszczekani i juz milcza (pozdrawiam). Mieli wiele ciekawego do powiedzenia.
Wieczny jest tylko A.A. ktory ostatnio wyskoczyl z fantastycznym postem
"Prymityw niektorych warszawiakow". NO COMENTS.
I dziwie sie tylko ze sa jeszcze ludzie ktorzy sluchaja go jak wyroczni.

A co do grupy. Kolejny raz wiekszosc postow to jedna, wielka awantura (ten
post tez jest tego dowodem).
Pamietajcie ze zagladaja tutaj ludzie ktorzy potrzebuja informacji.
Studenci piszacy prace.
Ktos z telewizji i radia zbierajacy material. ZAPEWNIAM sa tacy.
Pomyslcie o tym.
Pozdrawiam.

Arek Skrzypinski

2. Data: 2000-01-24 15:21:00

Temat: Re: Historia Grupy
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

WWW Wizja wrote:

> Czytam ta grupe od samego poczatku jej istnienia.

Wlasnie. Tylko czytasz. Fakt zes nawet na te grupe glosowal.

> Udzielam sie na niej bardziej lub mniej (ostatnimi czasy zdecydowanie
> mniej).

Pokzazas Ci chwyt ... NL (Niny Liedtke) ?
Co ona w takim momencie potrafi napisac ?

> Kilka razy tez tutaj "wojowalem". To z A.A., to ze specjalista od limerykow.
> Na koncu dla spokoju nie czytalem ich postow.

I trzeba robic to dalej. Pomoc Ci zalozyc filtr ?

> Byli na tej grupie tak fantastyczni ludzie jak np. Mewash. Zostali jednak
> zaszczekani i juz milcza (pozdrawiam).

Ze milcza to prawda ale nie zostali zaszczekani tylko na WLSNE zyczenie
sie wyniesli. Byl to ich wolny wybor wiec teoryjki nie tworz i
niestworzonych HISTORII nie opowiadaj. Stan nie zyje :( a jam go napewno
nie mogl zaszczekac bom ani nie pies a zreszta ekipa byla w yborowym
skladzie. JureK zreszta list z zyczeniami na grupe przyslal wiec o co Ci
chodzi . Adres ma, Ciebie tu zna - no to mozecie sobie pogadac. Ze mna
nie musi rozmawiac, taak jak to Ty czynisz. I juz 1 Proste i skuteczne.
Tu jest miejsce dla wszystlich, Madryych i glupich, Zdrowych i chorych
.... - dopiero to pisalem.

> Mieli wiele ciekawego do powiedzenia.

Tez. Tez wiele nieciekawych tematow poruszali.

> Wieczny jest tylko A.A.

Ejze, no przeciez i TY . Przed chwila nam to zapodales. Tylko ze Ty
wiecznie zajety ... sciganiem sie wokol wlasnego nosa a ja wieczna praca
na rzecz innych. Alez nic nie mowie . Kazdemu wolno byc jakim chce byc.
Kazdemu tez wolno to popierac lub krytykowac.

> ktory ostatnio wyskoczyl z fantastycznym postem
> "Prymityw niektorych warszawiakow". NO COMENTS.
> I dziwie sie tylko ze sa jeszcze ludzie ktorzy sluchaja go jak wyroczni.

Zdziwisz sie jak beda Twoich proroctw sluchac. Moja prace tu KAZDY widzi
a Twoja jaka jest. Tylko na chwaleniu sie polega czy cos przeoczylem ?

> A co do grupy. Kolejny raz wiekszosc postow to jedna, wielka awantura (ten
> post tez jest tego dowodem).
> Pamietajcie ze zagladaja tutaj ludzie ktorzy potrzebuja informacji.

Pasozyty ? Tak za darmo na nas zeruja ? Ciekawe czemu nie napisza, czemu
nie wiemy ze na nas zarabiaja (bo pewnie maja z tego jakis profit)

> Studenci piszacy prace.

To swietnie. niech mlodzi wiedza ze sa tu rozni poparancy tacy co to i
nacia rzuci (notacja znienawidzonego przez Ciebie czlowieka) ale i ala
TEORIE WYRKOMIENIA opracuje, i 'do dupy' powie, i sie kloci, i chwali
jaki to z niego wspanialy sportowiec, i ... Mamy to ukrywac ? Ze
jestesmy ROZNORODNI ? Przeczytaj wspanialy list Czeslawa z Kanady ktory
wlasnie , w czasie 'slawetnej banicji czworga' napisac . Pamietacie
"Kubek herbaty" ?

> Ktos z telewizji i radia zbierajacy material. ZAPEWNIAM sa tacy.

Snutne, ze jak tchorze, jak pijawki soki nasze pija.

> Pomyslcie o tym.

Nie ma co myslec. Zycie

pozdrawiam
A.A.

3. Data: 2000-01-24 19:35:50

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
86hbr8$222$...@z...man.szczecin.pl... wrote :

Witam Arku ,

> [...]
postem
> "Prymityw niektorych warszawiakow". NO COMENTS

Przepraszam , można prosić po polsku
Nie wiem bowiem do jakiegoś doszedł

WNIOSKU

> Pamietajcie ze zagladaja tutaj ludzie ktorzy potrzebuja informacji.
> Studenci piszacy prace.
> Ktos z telewizji i radia zbierajacy material. ZAPEWNIAM sa tac

WWW Wizja a już żem myślał , że telewizja.

A ludzie piszą:

>.......... tez pracy (wczoraj szef przyszedl po poludniu i rzekl, ze
> firma bedzie likwidowana i moja praca konczy sie z koncem stycznia i
mozemy
> obaj szukac pracy). Nie mam nawet forsy na chleb, o lekach dla dzieci
> siebie i ..............

I co ? I CO ? I I I COOO ???

I CO TU P O W I E S Z ??????????????

Gówno powiesz.

A ludzie piszą :

> Jak nie bede mial tej pracy
> moze sie okazac, ze nie bede mial szxans w ogole korzystac z netu :(

I co ? I CO ? I COOO ???

I CO TU POWIESZ ?????????

Gówno powiesz.

I stanie ten ojciec
i spojży dokoła,
tu dziecko zapłacze,
to żona zawoła.
A czas mu przemija,
A czas jest jak rzeka.
Ucieka.

I tak to codziennie
wygląda życia taniec
i tak to niezmiennie
żyje popapraniec.

PROSZE ??????? NIE SLYSZE

ZACISZE

> Pozdrawiam.
>
> Arek Skrzypinski

i ja też - Józek

4. Data: 2000-01-24 20:19:20

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jeszcze raz ja. Oczywiscie przestrzegajac MORA .

Pragne poinformowac ze otrzymalem list nastepujacej tresci :

=====

Aby zakóńczyć licytację : lepszy - gorszy,
od jutra wszystkim grupowiczom umożliwiam
założenie strony www. i mogą się wykazać
nie tylko krytykanctwem

Leszek Marażewski
l...@c...pl

====

To jak staje ktos w szrnaki ? WWW Wizja, Orr, Marku, Agato, balonie ?
Naprawde ni pol slowa krytyki z mojem strony nie bedzie.

Jakem abra !

pozdrawiam
A.A.

PS Tylko na temat kochani, na temat prosze .

5. Data: 2000-01-24 20:27:48

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

JC przepieknie, ludzi sie troszczy gdy inny na nich szczy :

> WWW Wizja <s...@m...szczecin.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
> [...]

Czy WWW Wizja choc wiesz o kim to mowa ?

To o jednym z nas io ktorego powinnismy sie naprawde zatroszczyc.
Wspomoc glowa i doswiadczeniem . A nie niciem piany i jakims tam bla bla
bla.

pozdrawiam
A.A.

6. Data: 2000-01-24 20:40:47

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

====

> [...]
>
> pozdrawiam
> A.A.
>
> PS Tylko na temat kochani, na temat prosze .

Zatkalo mnie jakem Apik
--
Pozdrowka
Apik

7. Data: 2000-01-24 23:10:59

Temat: Odp: Historia Grupy
Od: "amazonis" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...
> [...]
>
> To o jednym z nas io ktorego powinnismy sie naprawde zatroszczyc.
> Wspomoc glowa i doswiadczeniem . A nie niciem piany i jakims tam bla bla

Kochani jestem mało na grupie???
Dośc często jestem na wyjazdach,
Takie uroki pracy>
Ale obserwowalem caly czas tą grupę.
Coś się dzieje::?:taniec chochołów.
Udzieliło się grupie jak naszemu rządowi??
Co bębni jacy tacy jacy tacy.
dwa chochoły dwa pajacy.
Andrzeju ta grupa zawdziecza tobie bardzo dużo.
Mały udzial biorę w zyciu tej grupy.
Ale obserwatorem jestem dobrym.
Nic nie zrobisz są jednostki??
Głoszą jesteśmy naj naj naj???
Ale to ma krótke nogi.
Dość wniosków daj siana Andrzeju>>
Zrób prostą ripostę ,(bez nerwów)
Zycie jest wesołe Andrzeju.
Jeszcze jak ciekawe,ile zim przezyłem każda
jest nowa, każda jest inna oraz za szybko mija.
(odnosnik do lat}
Pozdrowienia zdrówka Jan2.

8. Data: 2000-01-25 07:58:47

Temat: Re: Odp: Historia Grupy
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

amazonis napisał(a):

> Użytkownik Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@c...pl...

ciach

Historia grupy jest....burzliwa....:)

--
Pozdrowka
Apik

9. Data: 2000-01-26 12:42:21

Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Mon, 24 Jan 2000 21:19:20 +0100, osoba podpisująca
się: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>, w artykule:
<3...@c...pl> napisała:

[snip]

> To jak staje ktos w szrnaki ? WWW Wizja, Orr, Marku, Agato, balonie ?
> Naprawde ni pol slowa krytyki z mojem strony nie bedzie.

[snip]

> PS Tylko na temat kochani, na temat prosze .

Czy uważasz, że stworzenie strony WWW jest *jedyną* formą w jakiej
można się ,,wykazać'' działalnością na rzecz ON w Internecie?

Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

10. Data: 2000-01-26 21:01:54

Temat: Prehistoria w mysleniu...bylo (Re: Historia Grupy)
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

gdym takie cos napisal :

> [snip]

Michal 'Orr' Daszkowski :

> Czy uważasz, że stworzenie strony WWW jest *jedyną* formą w jakiej
> można się ,,wykazać'' działalnością na rzecz ON w Internecie?

Wiec tylko zacytowac siebie mi pozostaje :

jak w gluchym telefonie gadnie
jeden o dupie, drugi o kochaniu
jak w jakims obcym jezyku
jeden o wspolnej pracy inny o nocniku

pozdrawiam
A.A.

PS Nie odpowiadam (juz) na pytania poza tematem. ROZWADNIANIE mnie nie
interesuje.

Moze ktos wie
Chlod na dworze = chlod w umyslach???
SaSo -Encyklopedia prawa 10/99