Chlod na dworze = chlod w umyslach???

1. Data: 2000-01-24 09:44:43

Temat: Chlod na dworze = chlod w umyslach???
Od: Krzysztof Szarner <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Grupo!

Ostatnie wydarzenia na grupie przybraly niezrozumialy dla mnie obrot.
Ta lawina oskarzen, pomowien i swobodnych interpretacji cudzych slow...
Jeden odchodzi z grupy, ktos inny chce ja likwidowac, a jeszcze ktos
inny niczym batman ratuje ja od katastrofy... O co w tym wszystkim
chodzi? O dobro ON? Moze tez... Ale glownie chodzi o to by smarkacze
sie nie spoufalali, by...

Zimne to wszystko jak cholera, bez uczuc, jak w wojsku?
Zimne siki w nocniku?

A jaka jest alternatywa do tego? CIEPLA kawa w domu z rodzina, CIEPLE
kapcie na nogach, CIEPLE slowo powiedziane dziecku na dobranoc,
CIEPLE dni ktore juz za kilkadziesiat dni nadejda, niezaleznie od tego
czy ktos pozwoli mi byc swoim przyjacielem czy nie.

No to jak? Czy ktos nadal ma ochote kopnac mnie w dupe?

The Greatest 'Nie pekaj Balon!' of The World ;))))))))))))))))))))))))

2. Data: 2000-01-24 10:55:53

Temat: Re: Chlod na dworze = chlod w umyslach???
Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Szarner <s...@g...pl> schrieb in im Newsbeitrag:
3...@g...pl... wrote :

> [...]
> CIEPLE dni ktore juz za kilkadziesiat dni nadejda, niezaleznie od tego
> czy ktos pozwoli mi byc swoim przyjacielem czy nie.

A JAKI JEST WNIOSEK Z TEGO ?

życie zapytało

NIE KOP NIEPELNOSPRAWNEGO

i amen - odpowiedziało