Klawiatura wirtualna wersja 2.5 demo

1. Data: 2000-01-23 19:46:44

Temat: Klawiatura wirtualna wersja 2.5 demo
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Jest kolejna wersja tego wspanialego narzedzia.Wersje 2.x do nowa
generacja ktora nabiera juz rumiencow (chociazby nawet dlatego ze mozna
sobie kolorki wybrac). Mam informacje ze Tomek juz programuje i testuje
sterownik czyli juz niedlugo bedzie mozna podpiac pod komputer inne, niz
mysz manipulatory.

2.5 - to wersja z kilkoma dodatkowymi opcjami ( w tym ustawianie
wlasnych ukladow liter - F10 / prawy przycisk wybor pozycji, lewy
wstawienie litery ). Do kompletu brakuje plikow pomocy i instalatora (
pozwoli na
pamietanie nastaw ) - w trakcie.

Wszystkich zainteresowanych testowaniem zapraszam na SaSo. W dziale Nowe
! jest link do oddpowiedniego ZIP'a.
Wszelkie uwagi prosze slac na adres mailto:a...@c...pl. Po posortowaniu
tematow niezwlocznie przekaze autorom. U mnie tez, uwagi autora do
porzedniej wersji (2.0)

pozdrawiam
A.A.

PS Dzieki Jurku za to co robisz !!!