SaSo -Encyklopedia prawa 10/99

1. Data: 2000-01-23 21:56:57

Temat: SaSo -Encyklopedia prawa 10/99
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Informuje ze na Saso umiescilem wybor z kolejnego zeszytu EP a tam :

KREDYTY I POŻYCZKI STUDENCKIE - nowe zasady
POMOC SPOŁECZNA - zalecenia Sejmu
EMERYTURY - wcześniejsze przechodzenie na emeryturę

Materialy jak zwykle nadeslal Apik. Ten chlop zamiast na sankach
bachorki wozic to tylko skanuje, skanuje ...

Dzieki druhu !

pozdrawiam
A.A.

2. Data: 2000-01-24 07:38:23

Temat: Re: SaSo -Encyklopedia prawa 10/99
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Abraszewski napisał(a):

> [...]
>
> Materialy jak zwykle nadeslal Apik. Ten chlop zamiast na sankach
> bachorki wozic to tylko skanuje, skanuje ...

He, He... a moze pora zeby bachorki powozily troszke mnie?
A moze lepiej nie? W zaspie nie chce siedziec sie!:)
3mka
--
Pozdrowka
Apik