Abrach Pan i Władca - Uwaga !!!!

1. Data: 2000-01-22 13:36:09

Temat: Abrach Pan i Władca - Uwaga !!!!
Od: "Lori" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Arogant do drugiej potęgi napisał

|Oh Agatko dla Ciebie wszystko :) Przeciez z taka bezczelna,
|rozkapryszona panienka to tylko tak moge rozmawiac.

{reszt podobnie pisana}

Facet, pogięło cię do reszty???????

Lori
tylko nie pisz mi panienko,
mądrala się znalazł

2. Data: 2000-01-22 15:18:32

Temat: Lori - UWAGA kolejny przydupas !!!
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Wiecie, tak sie zastanawialem jak odpisac na taki list.
Tlumaczyc sie, tlumaczyc cos gostkowi. Poszedlem na latwiznwe .
Zastosowalem dokladnie taka sama konwencje jak wybral autor listu. Jak
Wam sie podoba ? Zdolnym jestem uczniem, nie ? :)

pisze nam Lori :

> Arogant do drugiej potęgi napisał

No to potega we mnie ! :)))

Lori, Lori ktoz to taki ? Smiec jaki czy cos . Sorry, tak sobie pod
nosem brzecze jak archiwum naszej grupy kartkuje . Aaaa, jest, jest mam
cie. Kim zes robaczku ? Juz wiem ! Zaraz sie dowiecie , tylko zacytuje
jego liscik :

|Lista dyskusyjna dla osób z problemami słuchu już istnieje, jej
|adres to: k...@u...idn.org.pl, a opiekunką listy jest Agata
|Jurkiewicz, która czytuje niniejszą grupę.

no właśnie, proponuję Ci ja zasubskrybować, na razie jest tam mało osób
ale grupa sie rozkręci a poza tym to grupa mailowa jest znacznie
fajniejsza niz newsowa
Lori

Juz wiecie ? Toz to PRZYDUPAS Agatki, mojej ulubienicy :)

Zielonka k/W-Wy to tez warszawka ? :> No to wam sie palac robudowuje,
pajace.

> {reszt podobnie pisana}
>
> Facet, pogięło cię do reszty???????

Facet, az tak slepy jestes ? Myslalem ze na kakofonii to tylko glusi za
Agatka jak cieleta laza ? Wroc do waszego getta tam cieplo i przytulnie
Lorko .

> Lori
> tylko nie pisz mi panienko,
> mądrala się znalazł

Ktos ci juz to na grupie napisal. Widac mial przeczucie :)

A.A.

PS Ze mna grzecznie trzeba brachu, mamusia nie uczyla, ze starszych i
madrzejszych od siebie szanowac ? Jak Ci sie moje teksty nie podobaja to
nie musisz ich czytac. Ja do Twoich listow sie nie wtracam choc tez
moglbym powiedziec ze potrafisz tylko bla, bla bla. Agatka jak widzisz
dobrze sobie samemu radzi i w inwektywach swietnie sie porusza. Za
przydupasa glownego chcesz uchodzic czy ci kazono ? A moze chcesz
zasluzuc na specjalne wzgledy ? :> :)))

3. Data: 2000-01-24 10:10:35

Temat: Re: Lori - UWAGA kolejny przydupas !!!
Od: "Lori" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Bravo, bravo!!!!

ja napisałem:
"arogant do drugiej potegi", Abrach Pan i Władca", "mądrala"

a ty:
"śmieć", "robaczek", przydupas", "pajac"

proponuję więc:
4;3 dla Abraszewskiego

+ specjalny bonus za "lepsze określenia"

więc na razie 5:3 dla ciebie

PS: mądrzejszych szanuję.
A sprawa Agaty nie ma tu nic do rzeczy. Odezwałem sie bo takiego
aroganckiego, cierpiacego na "kompleks Boga", nie spotkałem.

Lori

4. Data: 2000-01-24 14:42:27

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pisze nam Lori :

> Bravo, bravo!!!!
>
> ja napisałem:
> "arogant do drugiej potegi", Abrach Pan i Władca", "mądrala"
>
> a ty:
> "śmieć",

Nie potrafisz czytac ? Bylo napisane tak :

AA > Lori, Lori ktoz to taki ? Smiec jaki czy cos .

> Sorry, tak sobie pod
> nosem brzecze jak archiwum naszej grupy kartkuje .

Gdzie jest napisane zes smiec ? Po prostu miooedzy karkami jakis
paproszzek mi sie zawieruszyl. Jakze bym smial Pana tak nazwac, Panie
Lorkiewicz !

"robaczek",

Jw tylko ze to byl mol ktory mi sie w archiwum zalagl. Widac za rzadko
do niego zagladam. Widac nie ma po co (uprzedzam zawczasu 'po co' nie
jest nazwa wlasna :)) )

"przydupas",

A to tak. To prawda. Uzylem takiego okreslenia do nazwania Cie po
imieniu (zaznaczam ze 'po imieniu ' tez nie jest nazwa wlasna.

"pajac"

Nnno tak . Skoro wart Pac Paca to musialem dokonczyc rym.

> proponuję więc:
> 4;3 dla Abraszewskiego

Wyglada na to ze to jednak 1:3 dla Lorkiewicza

> + specjalny bonus za "lepsze określenia"
>
> więc na razie 5:3 dla ciebie
>
> PS: mądrzejszych szanuję.

Doceniajacych akceptuje :)

> A sprawa Agaty nie ma tu nic do rzeczy. Odezwałem sie bo takiego
> aroganckiego, cierpiacego na "kompleks Boga",

a to wybacz, to juz moj 'problem' Tobie NIC do moich pogladow. Tak jak
mnie do Twoich.

> nie spotkałem.

Nie spotkales tez Lecha Walesy. Margaret Thacher, Ronalda Regana, psa
Pluto, Hitlera ...

I coz z tego ? Masz z tym jakies problemy ? Nie wiem moze sie to leczy .
Popytac ? Moge na Saso postawic jak mi napiszesz wiecej o swoich
problemach ze spotykaniem ludzi.

pozdrawiam (smetnie bom ...)
A.A.

PS To co moge Ci jeszcze dolozyc (przypominam ze jest co najwyzej 2:3
dla Lorkiewicza) ? Hm ?
Bedzie to cos chemicznego, najwyzej Twoja ulubienica Ci to na 'wasze'
przetlumaczy. Choc w te klocki ta ja widze ze najlepszy jest Pearl
(powiedz stary jak bys odczytal ch.. lorek ;) )

5. Data: 2000-02-10 14:19:04

Od: "Ernesto" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem inwalidów powinno się gazować, po co mają przeszkadzać

6. Data: 2000-02-11 17:23:28

Od: "Tomasz Gumny" <t...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ernesto napisał(a) w wiadomości: <8815v9$v7k$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

>...cos, czego nie warto cytowac.

Drogi Ernesto!
Przed chwila dorwales sie do interku i pragniesz poszalec korzystajac z
anonimowosci jaka on daje, prawda?. Nie bede komentowal tego co napisales.
Jestes jeszcze za mlody i za glupi, zeby zrozumiec, ze za 10 minut mozesz
przechodzic ulica i jakiemus pijanemu kierowcy nie uda sie Ciebie zabic, a
"tylko" okaleczyc. Cos podobnego moze przytrafic sie Twojej mamie, tacie,
moze bratu. Gdy przestaniesz byc gowniarzem moze to spotkac Twoje dziecko.
Jestes jeszcze zbyt ograniczony, zeby sobie wyobrazic co sie wtedy czuje,
gdy jakis dupek mowi to co Ty napisales. Dlatego przeprosze za Ciebie
wszystkich, ktorzy te bzdury musieli czytac.
Przepraszam.
TG

7. Data: 2000-02-11 19:34:03

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Gumny <t...@e...com.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
kAXo4.4353$Q...@n...tpnet.pl...

wrote :

Witam Tomku ,

> [...]
> gdy jakis dupek mowi to co Ty napisales. Dlatego przeprosze za Ciebie
> wszystkich, ktorzy te bzdury musieli czytac.

A ja bym dodał na Ernesta :

że mamy tutaj czysty przypadek najsmutniejszego i najtragiczniejszego
typu inwalidztwa - umysłowego.

Ot wskoczył sobie kurdupelek
z takim hasłem dziś w Interek.
Dzieckiem będąc to nieboże ,
kopniak w głowę przeżywszy może ,
od konia czy innej szkapiny
dlatego dziś biedak się ślini.

Może w tej głowie zranionej
wszystko co ludzkie zginęło
I jedno co pozostało
to to , dokąd by się chciało.

pozdr. - Józek

8. Data: 2000-02-13 02:38:31

Temat: Odp: Lori - UWAGA kolejny przydupas !!!
Od: "Marian Grabara" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Masz rację.
Podaj bliższe dane to zaczniemy od Ciebie !
pozdrawiam
MG
m...@p...onet.pl
m...@p...com
Użytkownik Ernesto <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8815v9$v7k$...@a...webcorp.com.pl...

9. Data: 2000-02-13 13:47:20

Od: " Micki Landau" <m...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ernesto

> Moim zdaniem inwalidów powinno się gazować, po co mają przeszkadzać

Jezeli jestes inwalida to wspolczuje ci wychowania w jakim musiales zyc, a
jezeli jestes spoza do proponuje ciebie jako nr 1.
Nastepny prosze...
Micki Landau
m...@b...onet.pl

10. Data: 2000-02-13 14:15:15

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ernesto napisał(a):

> Moim zdaniem inwalidów powinno się gazować, po co mają przeszkadzać

Zacznij od siebie miłego pobytu w komorze. Ja jeszcze pooddycham bez
gazu.

--
Pozdrowka
Apik