Lori - UWAGA kolejny przydupas !!!

From: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Lori - UWAGA kolejny przydupas !!!
Date: Sat, 22 Jan 2000 16:18:32 +0100

Witam !

Wiecie, tak sie zastanawialem jak odpisac na taki list.
Tlumaczyc sie, tlumaczyc cos gostkowi. Poszedlem na latwiznwe .
Zastosowalem dokladnie taka sama konwencje jak wybral autor listu. Jak
Wam sie podoba ? Zdolnym jestem uczniem, nie ? :)

pisze nam Lori :

> Arogant do drugiej potęgi napisał

No to potega we mnie ! :)))

Lori, Lori ktoz to taki ? Smiec jaki czy cos . Sorry, tak sobie pod
nosem brzecze jak archiwum naszej grupy kartkuje . Aaaa, jest, jest mam
cie. Kim zes robaczku ? Juz wiem ! Zaraz sie dowiecie , tylko zacytuje
jego liscik :

|Lista dyskusyjna dla osób z problemami słuchu już istnieje, jej
|adres to: k...@u...idn.org.pl, a opiekunką listy jest Agata
|Jurkiewicz, która czytuje niniejszą grupę.

no właśnie, proponuję Ci ja zasubskrybować, na razie jest tam mało osób
ale grupa sie rozkręci a poza tym to grupa mailowa jest znacznie
fajniejsza niz newsowa
Lori

Juz wiecie ? Toz to PRZYDUPAS Agatki, mojej ulubienicy :)

Zielonka k/W-Wy to tez warszawka ? :> No to wam sie palac robudowuje,
pajace.

> {reszt podobnie pisana}
>
> Facet, pogięło cię do reszty???????

Facet, az tak slepy jestes ? Myslalem ze na kakofonii to tylko glusi za
Agatka jak cieleta laza ? Wroc do waszego getta tam cieplo i przytulnie
Lorko .

> Lori
> tylko nie pisz mi panienko,
> mądrala się znalazł

Ktos ci juz to na grupie napisal. Widac mial przeczucie :)

A.A.

PS Ze mna grzecznie trzeba brachu, mamusia nie uczyla, ze starszych i
madrzejszych od siebie szanowac ? Jak Ci sie moje teksty nie podobaja to
nie musisz ich czytac. Ja do Twoich listow sie nie wtracam choc tez
moglbym powiedziec ze potrafisz tylko bla, bla bla. Agatka jak widzisz
dobrze sobie samemu radzi i w inwektywach swietnie sie porusza. Za
przydupasa glownego chcesz uchodzic czy ci kazono ? A moze chcesz
zasluzuc na specjalne wzgledy ? :> :)))