Strona główna Grupy pl.rec.uroda Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)

11. Data: 2008-11-12 02:36:37

Temat: Re: Ja Ci pomogę.
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 11, 11:20 pm, "Tomek" <k...@o...pl> wrote:
> Znaczy się ciebie płacenie nie interesuje. Byłem tego pewny. Szukasz kolarza na
> kajak. Szukaj dalej.
Najmoralniejsza i najbardziej postepowa filozofia swiata zwana
"totalizm" (patrz jej opisy na stronach totalizmu, np. na stronie
http://milicz.fataback.com/totalizm_pl.htm ) naucza, ze dawanie komus
pieniedzy wcale NIE jest pomoca, a jedynie odsuwaniem na pozniej
rozwiazania jego rodzaju problemow. Najlepiej ta prawde zyciowa wyraza
koreanskie przyslowie stwierdzajace "jesli dasz komus rybe ustawisz go
na jeden dzien, jesli zas stworzysz komus warunki aby sam mogl sobie
lapac ryby wowczas ustawisz go na reszte zycia". Dlatego pomoc w
budowie komory oscylacyjnej, wehikulow czasu, czy wielu innych moich
wynalazkow, NIE moze polegac np. na przekazaniu mi jakiejs sumy
pieniedzy. Faktycznie tez nigdy w swoim zyciu NIE otrzymalem od nikogo
pieniedzy, ani NIE zaakceptowalem ich mi dania (tj. wszystko co mam
zarobilem wlasnym wysilkiem i praca). Budowa komory oscylacyjnej (tj.
podstawowego podzespolu wehikulow czasu), oraz samych wehikulow czasu,
jest doskonala ilustracja tej prawdy zyciowej. Wszakze nawet gdyby
ktos zechcial mi podarowac jakas sume, ciagle z cala pewnoscia NIE
bylaby ona wystarczajaca dla zbudowania wehikulow czasu. Aby wehikuly
te zbudowac, ja musze miec odpowiednie warunki, tj. (1) warunki do
spokojnego prowadzenia badan naukowych (narazie wiekszosc swego czasu
spedzam na pisaniu niezliczonych podan o prace), (2) dostep do dobrze
wyposarzonego laboratorium badawczego, oraz (3) uslugi entuzjastycznej
prototypowni ktora budowalaby kolejne prototypy owych wehikulow czasu.
Innymi slowy, pomoc jakiej ja szukam, polega na dopomozeniu mi w
znalezieniu warunkow w jakich moglbym budowac wehikuly czasu, a nie
pieniedzy. Zas warunki takie istnieja na wiekszosci uczelni
finansowanych z podatkow obywateli kazdego kraju, tyle ze ja narazie
NIE mam do nich dostepu (a szkoda, bo wiekszosc naukowcow ktorzy maja
dostep do owych warunkow potrzebnych do zbudowania wehikulow czasu,
spedza swoje dni na piciu kawy i na plotkowaniu o polityce). Dlatego
najprostrzym chociaz najefektywniejszym rodzajem pomocy jakiej szukam
byloby np. znalezienie sposobu aby ktoras z owych uczelni pozwolila mi
na bezplatne uzywanie swojego laboratorium i swojej prototypowni.
Oczywiscie, istnieja tez inne sposoby na jakie mozna mi pomoc. Jednym
z nich jest np. wyciszenie owych szalajacych krytykantow ktorzy nie
maja pojecia o tematach jakie badam, jednak NIE przeszkadza im to
wcale aby tematy te opluwac i obrzucac blotem (jak zas wszyscy wiemy
Wasc nalezy do owej grupy).

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

12. Data: 2008-11-13 03:44:14

Temat: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)
Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Niniejszym mam przyjemnosc poinformowac, ze wlasnie zainstalowalem na
dwoch serwerach totalizmu calkowicie nowa strone internetowa
"immortality_pl.htm" (slowo "immortality" to angielskie dla
"niesmiertelnosc") na temat niesmiertelnosci oraz mozliwosci zycia bez
konca. Strona ta porusza niemal wszystkie tematy na ktore tutaj
toczyla sie dyskusja (wlaczajac w to budowe i dzialanie wehikulow
czasu, a nawet dwa zdjecia wehikulow UFO uchwyconych w chwili kiedy
owe UFO dzialaly w "konwencji wehikulow czasu"). Narazie strona ta
jest dostepna na dwoch serwerach totalizmu, mianowicie na
http://totalizm.nazwa.pl/immortality_pl.htm oraz
http://members.fortunecity.com/timevehicle/immortali
ty_pl.htm (miala
ona byc tez zainstalowana na jeszcze innych dwoch serwerach totalizmu,
tj. na http://jan-pajak.com/immortality_pl.htm oraz
http://milicz.fateback.com/immortality_pl.htm , jednak sie okazalo ze
w miedzyczasie szatanscy UFOnauci ktorzy skrycie okupuja i rabuja
nasza planete zasabotazowali owa dwa serwery i w tej chwili sa one
niezdatne do uzytku). Istnieje tez wpis w googlowskich grupach
dyskusyjnych ktory omawia najwazniejsze punkty tamtej nowej strony o
niesmiertelnosci. Wpis ten mozna znalezc pod adresem
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/brows
e_thread/thread/d158c461077d5f90#
.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

13. Data: 2008-11-16 15:58:48

Temat: Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy
Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lis, 01:37, j...@g...com wrote:
> [...]
> odmiennych zwierzat, jednak dla zwierzat szybkosci jego uplywu narazie
> NIE jestesmy w stanie pomierzyc. Przykladowo zolw i mysz beda mialy
> zupelnie odmienne szybkosci uplywu swego czasu.) Dlatego jeszcze raz
> namawiam kazdego - prosze zabrac sie za pomiar szybkosci uplywu czasu.
> Wszakze jest to pierwszy krok do zbudowania "wehikulow czasu" - a stad
> i do ludzkiej niesmiertelnosci. Niesmiertelnosc zas jest potrzebna
> kazdemu czlowiekowi, nie zas tylko Janowi Pajak. Wszakze kazdy
> czlowiek pewnego dnia bedzie musial umrzec. Warto wiec mi pomagac w

Skoro jest to prawda, a przyznam, że pańskie teorie bardzo mnie
zaintrygowały, no to nie pozostaje nic innego jak skorzystać z tych
teorii i zabrać się do badań. A reszta może nadal gawędzić o "dupie
marynie" a i tak z tego nie wynika.... na razie nikt empirycznie nie
obalił teorii Jana Pająka więc musicie się bardziej postarać, bo
głupie gadki typu, że ktoś jest dziwak, lub jakieś wybujane
przeciwteorie nie wnoszą nic innowacyjnego w tą tematyke, a raczej
można by powiedzieć przeszkadzają w dokładnym poznaniu opisanego
zjawiska.

14. Data: 2008-11-17 02:13:28

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 17, 4:58 am, r...@w...pl wrote:
> [...]
> przeciwteorie nie wnoszą nic innowacyjnego w tą tematyke, a raczej
> można by powiedzieć przeszkadzają w dokładnym poznaniu opisanego

Dziekuje za moralne wsparcie. Gdyby nie Panski wpis, moglbym zaczac
posadzac ze wszyscy zdrowo myslacy Polacy posiadajacy wlasna opinie i
zdolnosc do pojmowania co wokol nich sie dzieje juz dawno
powyjmierali. Panski wpis pokazuje wiec ze nadal istnieja ludzie
ktorzy widza co sie wokol nich naprawde dzieje i ktorzy maja odwage
aby glosno to potwierdzic.

Jesli zas chodzi o dokladne poznanie zjawiska softwarowego uplywu
czasu, to faktycznie dobrze byloby aby zamiast je opluwac, ci Polacy
ktorzy maja warunki do majsterkowania i do badan, wzieli sie za
sklecenie owego prostego aparatu do pomiaru szybkosci uplywu czasu i
pomierzyli ta szybkosc i osob o odmiennym wieku i odmiennych stanach
emocjonalnych. Aparat ten opisany jest dokladniej w punkcie #C2 mojej
najnowszej strony internetowej "immortality_pl.htm" (slowo
"immortality" to angielskie dla "niesmiertelnosc"). Strona ta narazie
zostala zaladowana na dwa serwery totalizmu, mianowicie na
http://members.fortunecity.com/timevehicle/immortali
ty_pl.htm oraz
http://www.totalizm.pl/immortality_pl.htm (juz wkrotce bedzie
zaladowana na wiecej serwerow). Ja sam niestety NIE jestem w stanie
zbudowac tego aparatu, bowiem na karku mi siedzi zbyt wielu
"przeszkadzaczy" ktorzy czynia pewnym abym nie mial dostepu do zadnego
z warunkow jakie sa konieczne aby moc praktycznie cokolwiek zbudowac.

W koncu powody dla niemoznosci obalenia moich teorii przez zgraje
owych opluwaczy ktorzy bez przerwy siedza mi na karku, sa bardzo
proste - po prostu moje teorie stwierdzaja absolutna prawde. Prawdy
zas obalic wcale NIE daje sie w prosty sposob. Wszakze obalacze musza
najpierw wmowic kazdemu nieprawde, a to jest trudne do dokonania w
taki sposob aby ofiary tego wmawiania sie NIE poznaly ze sa
oklamywane. Ta bezwzgledna prawda i perspektywy na przyszlosc moich
teorii sa wlasnie powodem dla ktorego znosze te cale opluwanie i
wyzwiska zgrai internetowych "przeszkadzaczy". Nawet bowiem jesli
"przeszkadzacze" zdolaja mi uniemozliwic zbudowanie tego co wynalazlem
i co odkrylem, NIE beda w stanie powstrzymac wszystkich innych ludzi.
Jest wiec nadzieja, ze jesli zdolam upowszechnic swoje teorie i
wynalazki wystarczajaco szeroko, pewnego dnia wydadza one konkretne
owoce wynoszac ludzkosc na nowe poziomy swiadomosci i techniki.

Niech totalizm zapanuje,
Jan Pajak

15. Data: 2008-11-18 01:34:56

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

świat.http://pl.wikipedia.org/wiki/Empiryzm
> Jeden o chlebie, drugi o niebie

To jednak istnieja osoby ktore to odnotowuja! Znaczy odnotowuja ze ja
prezentuje dowod na dyskretny (skokowy) uplyw czasu, zas jakis stwor
upierdliwie sie dopytuje czy ja mam jakis dowod!

Szokujace jest owo podobienstwo skokowego uplywu czasu do skokowego
uruchamiania poszczegolnych elementarnych rozkazow w dzisiejszych
programach komputerowych. Jeszcze bowiem raz potwierdza ono dedukcje
jakie opisuje na totaliztycznych stronach "god_proof_pl.htm" oraz
"god_pl.htm" (dostepnych na niemal kazdej witrynie totalizmu) ze Bog
jest faktycznie jednym ogromnym naturalnym programem ktory zajmuje
caly wszechswiat i ktory rezyduje w rodzaju "plynnego komputera" jakim
jest przeciw-materia. (Dosyc podobymi zreszta tworami jestesmy i my,
ludzie - jak to wyjasnilem na stronach "evolution_pl.htm". Wszakze tez
glownie jestesmy naturalnymi programami rezydujacymi w odrobinie owego
"plynnego komputera".)

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

16. Data: 2008-11-18 08:37:15

Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Nov, 01:34, j...@g...com wrote:

świat.http://pl.wikipedia.org/wiki/Empiryzm

> To jednak istnieja osoby ktore to odnotowuja! Znaczy odnotowuja ze ja
> prezentuje dowod na...

Ja niczego nie odnotowuję, bo ja jestem inżynierem. Dla mnie twój
bełkot jest bezużyteczny, dopóki nie da się wykorzystać do zbudowania
jakiejś maszyny. I mimo że z Tomkiem wiele razy się spierałem na temat
jak i co w inżynierii robi się/powinno się robić- tu się zgadzamy, jak
widać. Jeśli szukasz technicznej pomocy, to trafiłeś dobrze, ale skoro
sam się przyznajesz że nie potrzebujesz pomocy inżyniera- to poszukaj
sobie jakiejś lepiej pasującej publiczności. Cześć.
Konrad
Ja wiem jakiej pomocy potrzebujesz, ale to nie jest miejsce na takie
porady...

17. Data: 2008-11-18 17:15:42

Od: "andro" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Mec. Mariósz Wyk-Órwicki"" <h...@s...org> napisał w
wiadomości news:g-6dndJrleHxKZXUnZ2dnUVZ8tSdnZ2d@giganews.com..
.
> cut
> nieźle cie pojebało
> powiedz, co pizgałeś, ze tak pierdolisz jak nazarty i ile za ten stuff cza
> zapłacic
"""""""""""""""""""
Debil??

18. Data: 2008-11-19 01:56:15

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Nov 18, 9:47 pm, "Tomek" <k...@o...pl> wrote:
> Właśnie zostałeś wciągnięty na tajna listę krasnali sikających do mleka.
NIE strasz dzieci bo sie poplacza. Raczej wyjasnij im co zlego czynia.
W tym przypadku zamieniaja dyskusje na istotny temat w rodzaj
internetowego meczu slownego ktory polega na obrzucaniu innych blotem
i wyzwiskami, zamiast na konstruktywnym dyskutowania istotnego dla
wszystkich tematu.

Korzystajac z okazji chcialbym jeszcze raz przypomniec ze istnieje
cala odrebna strona internetowa poswiecona dostepowi ludzi do
niekonczacego sie zycia za posrednictwem wehikulow czasu, czyli
uzyskiwaniu technologicznej niesmiertelnosci. Strona ta nosi fizyczna
nazwe "immortality_pl.htm" oraz mozna ja zobaczyc na kilku serwerach
totalimzu, np. pod adresem http://members.fortunecity.com/timevehicle/immortali
ty_pl.htm.
Mlodsi wiekiem czytelnicy (np. dzieci ktore tutaj zabladza i staraja
sie zabierac glos) ktorzy NIE zgromadzili jeszcze wiedzy potrzebnej do
zrozumienia o czym jest owa strona, moga jej uzywac jako pomocy w
nauce jezyka angielskiego - strona owa ma bowiem angielskojezyczna
wersje o fizycznej nazwie "immortality.htm".

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

19. Data: 2008-11-19 20:38:06

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

A powiedzcie mi ludzie czemu tak zaciekle atakujecie ten temat?
Przecież nikomu nie szkodzi? I czemu jak pojawia się coś
kontrowersyjnego trudnego do zrozumienia to czemu od razu jest to
obrzucane błotem??? Napiszecie jakieś konkrety czemu tak jest a nie
inaczej (tylko nie gadki typu, że ktoś jest chory i dziwny, bo chory
człowiek pójdzie do apteki i się wyleczy, a dziwny jest ten człowiek,
który jest jedynym normalnym spośród 1000 innych ludzi :P) ale nie w
stylu "sikających krasnoludków" (tu radził bym skończyć z nałogiem bo
mózg uszkadza) jak napisał Tomek. Prosze o obiektywne i szczegółowe
odpowiedzi.

PS: Proszę żeby opisy zawarte w nawiasach nie podlegały dyskusji,
tylko te pytania. ....No to teraz jestem ciekawy waszej reakcji....

20. Data: 2008-11-19 21:07:19

Od: r...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 21:51, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> <r...@w...pl> wrote in message

k.googlegroups.com...

> Wykurwiaj pierdolony trolu.
> Nie widzisz szmato, ze zapierdalasz tym watkiem 5 grup?
> Jebnij sie w dekiel i wypierdalaj smieciu.
> --
>                      Bluzgacz
> bluzgacz(at)gmail.com
> alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywnahttp://www.trolling.pl/trolling.htm
> Przylacz sie:http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

Tak myślałem i tego się spodziewałem... wnioski zachowam dla siebie

gdzie body NIE bieliźniane?
Akademia Doskonalenia Stylu
pielegnacja butów
Sunsilk - mleczko Fale i loki - co zamiast?
serum