po depilacji bikini

1. Data: 2008-11-01 05:44:09

Temat: po depilacji bikini
Od: "Zofia Kosnik" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie temat poruszany ale jestem nowa-jak zaradzić podraznieniom po
(krostki) po depilacji bikini-jakieś sposoby kremy?

2. Data: 2008-11-01 10:04:56

Temat: Re: po depilacji bikini
Od: "Monika Z" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zofia Kosnik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
pewnie temat poruszany ale jestem nowa-jak zaradzić podraznieniom po
(krostki) po depilacji bikini-jakie? sposoby kremy?

Ja używam maści Alantan Plus z witaminą A. Bardzo dobra jak dla mnie.
Myślę, że każda maść tego typu wystarczy.

Pozdrawiam
Monika Z

3. Data: 2008-11-01 12:05:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 1 Nov 2008 10:04:56 -0000, Monika Z napisał(a):

> [...]
>

> Ja używam maści Alantan Plus z witaminą A. Bardzo dobra jak dla mnie.
> Myślę, że każda maść tego typu wystarczy.

Woda utleniona, a po wyschnięciu po prostu krem Nivea. I tak parę razy. Też
wystarczy :-)

4. Data: 2008-11-21 00:25:46

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 11:04, "Monika Z" <z...@o...pl> wrote:
> [...]
>
>   Ja używam maści Alantan Plus z witaminą A. Bardzo dobra jak dla mnie.
>   Myślę, że każda maść tego typu wystarczy.

Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc i pozwola nam zyc bez konca - ja jednak potrzebuje pomocy aby urzeczywistnic ten wynalazek (JP)
gdzie body NIE bieliźniane?
Akademia Doskonalenia Stylu
pielegnacja butów
Sunsilk - mleczko Fale i loki - co zamiast?