Otyłość - jaki lekarz?

1. Data: 2004-08-30 13:51:12

Temat: Otyłość - jaki lekarz?
Od: "VigoX" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do jakiego lekarza powinno sie isć z otyłościa?
Rodzinny? Czy moze jest jakas specjalność?

Vx

2. Data: 2004-08-30 21:07:25

Temat: Re: Otyłość - jaki lekarz?
Od: "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> Do jakiego lekarza powinno sie isć z otyłościa?
> Rodzinny? Czy moze jest jakas specjalność?

do rodzinnego, ktory da ci skierowanie do dietetyka np. w instytucie
zywienia...
przynajmniej moja mame tak poinformowali

pozdr

morepig

3. Data: 2004-08-31 16:37:08

Temat: Re: Otyło?ć - jaki lekarz?
Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Aug 2004 23:07:25 +0200, "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> wrote:

>do rodzinnego, ktory da ci skierowanie do dietetyka np. w instytucie
>zywienia...
>przynajmniej moja mame tak poinformowali

Nie chce mi sie wierzyc ze taki 'normalny' lekarz w przychodni da
skierowanie do dietetyka. Chociaz pewnie czasem sie zdarza ze dadza.
Jak trzeba byc otylym i jak wielkie zwiazane z tym problemy zdrowotne
aby (bez prezentow) dostac skierowanie do dietetyka?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

4. Data: 2004-09-01 19:36:36

Od: "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sabinka" <s...@t...tuniema.pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jak trzeba byc otylym i jak wielkie zwiazane z tym problemy zdrowotne
> aby (bez prezentow) dostac skierowanie do dietetyka?

a no o tym nie bede dyskutowac ;-) jak mama poszla do nieznajomego lekarza,
to jej powiedzial ze wcale nie ma problemu, ze nie wazne ze ma tluszczyk,
niech sie rusza i cwiczy ;-) fakt, ze on byl jak szafa trzydrzwiowa...
teraz mama idzie do znajomej lekarki i ta jej pewnie da ;-)
ale zawsze warto probowac ...

pozdrawiam

morepig

5. Data: 2004-09-02 12:32:40

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 1 Sep 2004 21:36:36 +0200, "morepig" <mmMAŁPA@ibz.pl> wrote:

> [...]
>niech sie rusza i cwiczy ;-) fakt, ze on byl jak szafa trzydrzwiowa...
>teraz mama idzie do znajomej lekarki i ta jej pewnie da ;-)

No tak, szczesciarze maja znajomych lekarzy, a wieksi szczesciarze
maja znajomych lekarzy z dlugiem wdziecznosci :)

>ale zawsze warto probowac ...

Ja potrzebuje skierowania do neurologa i wierze ze jesli obeszlabym
wszystkich lekarzy z naszej przychodni to moze bym w koncu to
skierowanie dostala, ale nie mam na to sily. Jeszcze same spotkania z
lekarzami jakos bym przezyla, ale robi mi sie duszno jak mysle o tych
zapchanych kolejkach i przepychajacych i wyklucajacych sie babach. To
dla mnie za duzo.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

6. Data: 2004-09-02 13:37:42

Od: <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

VigoX <v...@o...pl> napisał(a):
> Do jakiego lekarza powinno sie isć z otyłościa?
> Rodzinny? Czy moze jest jakas specjalność?

specjalista zajmujący się leczeniem otyłości: bariatra (rzadko używane)
leczenie otyłości: lekarz + dietetyk + (psycholog) + ćwiczenia/rehabilitacja
adresy (nie tylko prywatne): 0801800136 (infolinia finansowana przez firme
ale informacje w miare rozsadne)

7. Data: 2004-09-07 00:51:23

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do jakiego lekarza powinno sie isć z otyłościa?
> Rodzinny? Czy moze jest jakas specjalność?
>
> Vx

Kompleksowym leczeniem otyłości (dietetyka + ustalenie programu ćwiczeń
fizycznych + ewentualne wsparcie farmakologiczne) zajmują się specjaliści z
Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie. Wymagają oni skierowania od tzw.
lekarza pierwszego kontaktu, w przeciwnym razie porady i badania diagnostyczne
(dotyczące przyczyn i powikłań otyłości) są odpłatne.

Nie pamiętam w tej chwili ani adresu, ani telefonu do tego instytutu, ale ma on
swoją stronę internetową, a link do tej strony jest na witrynie
www.tyzdecyduj.pl

8. Data: 2004-09-07 05:08:31

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 Sep 2004, Matti wrote:

> [...]
> lekarza pierwszego kontaktu, w przeciwnym razie porady i badania diagnostyczne

albo

http://www.amb.bydgoszcz.pl/index.php?option=display
page&Itemid=340&op=page

P.