Owłosienie po ściągnięciu gipsu.

1. Data: 2005-03-09 21:46:55

Temat: Owłosienie po ściągnięciu gipsu.
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W styczniu złamałem V podstawę kości śródręcza. Miałem założony gips w sumie na
2 miesiące. Po ściągnięciu gipsu zauważyć się dało pojawienie na zewnętrznej
stronie śródręcza, a nawet na palcach straszne owłosienie, którego wcześniej nie
było.
Przed tym "incydentem" włoski były krótkie i jasne, że prawie nie było ich
widać, a teraz są strasznie (jak dla mnie) długie i mają ciemny kolor :(.
Przy porównaniu jednej dłoni do drugiej wygląda to nieciekawie :/.
Co mi się stało ? Czy da się jakoś usunąć to niemiłe owłosienie ? Czy może ono
samo zniknie ? :/ Nie rozumiem co się stało gdyż pierwszy raz w życiu miałem gips.
Proszę o odp.

pozdrawiam
Stefcio

2. Data: 2005-03-09 23:17:49

Temat: Re: Owłosienie po ściągnięciu gipsu.
Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik s...@p...onet.pl podszywający się pod maila
s...@p...onet.pl po ciężkich przejściach naskrobał:

> Witam,

Czesc!

[ciach]
> Proszę o odp.

nie strachaj sie... to raczej normalnie :)
logicznie rzecz ujmujac wloski pod skorupka nie sa narazone na
czynniki "scierajace" wiec sobie rosna spokojnie :)
Za jakis czas wszystko wroci do normy :)
A to ze sa ciemniejsze to pewnie przez to ze sa grubsze i wogole
dluzsze, gesciejsze i ci sie zdaje ;)

> pozdrawiam
> Stefcio

Zdraviam!

--
Pzdr
Cheater!!!

3. Data: 2005-03-10 12:44:13

Od: "Stefcio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie strachaj sie... to raczej normalnie :)
> logicznie rzecz ujmujac wloski pod skorupka nie sa narazone na
> czynniki "scierajace" wiec sobie rosna spokojnie :)
> Za jakis czas wszystko wroci do normy :)

Czyli każdy kto nosił gips powiedzmy na nodze przez powiedzmy ok. 2 miesiące
będzie miał ten sam problem ??

> A to ze sa ciemniejsze to pewnie przez to ze sa grubsze i wogole
> dluzsze, gesciejsze i ci sie zdaje ;)

Nie wydaje mi się :(. Na lewej ręce włoski są takie króciutkie, że prawie ich
nie widać a tu mają długość ok. 1-1.5 cm :(
No, ale wierzę w Twoje słowa, że to wróci do normy.

> Zdraviam!

ja również

4. Data: 2005-03-10 15:55:15

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik Stefcio podszywający się pod maila s...@p...onet.pl po
ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]
> Czyli każdy kto nosił gips powiedzmy na nodze przez powiedzmy ok. 2
> miesiące będzie miał ten sam problem ??

dokladnie tak samo mialem :)

[ciach]
> Nie wydaje mi się :(. Na lewej ręce włoski są takie króciutkie, że
> prawie ich nie widać a tu mają długość ok. 1-1.5 cm :(

bo sie nie scieraja pod gipsem :)

> No, ale wierzę w Twoje słowa, że to wróci do normy.

na pewno :)

5. Data: 2005-03-10 16:54:39

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> dokladnie tak samo mialem :)

Też miałeś dłoń w gipsie ?

> bo sie nie scieraja pod gipsem :)

To niby jak się mają ścierać z zewn. strony dloni ?
Aha i jeszcze w miejscu w którym wychodzą te włoski są takie małe
zaczerwienienia i wygląda to jak wysypka :/

I jeszcze jedno pytanie skoro twierdzisz, że to wróci do normy, to pytam się po
jakim czasie ?

pozdr.

6. Data: 2005-03-10 17:37:19

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 10 Mar 2005 17:54:39 +0100 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako s...@p...onet.pl, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> I jeszcze jedno pytanie skoro twierdzisz, że to wróci do normy, to pytam się po
> jakim czasie ?

Jesli Ci to tak bardzo przeszkadza - to wez ogol sobie obie rece - wtedy
wlosy na obu powinny odrastac juz normalne :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

7. Data: 2005-03-10 18:37:10

Od: "Cheater!!!" <c...@...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik s...@p...onet.pl podszywający się pod maila
s...@p...onet.pl po ciężkich przejściach naskrobał:

[ciach]
> Też miałeś dłoń w gipsie ?

i nie tylko :)

> To niby jak się mają ścierać z zewn. strony dloni ?

scieraja sie lecz wolniej :) pierwsze co mi do glowy przyszlo to
wkladanie rak do kieszeni ;)

> Aha i jeszcze w miejscu w którym wychodzą te włoski są takie małe
> zaczerwienienia i wygląda to jak wysypka :/

normalka :) nie ma co panikowac :)
Zastosuj jak chcesz jakies kosmetyki do dlni, przyspieszy to regeneracje
skory.

> I jeszcze jedno pytanie skoro twierdzisz, że to wróci do normy, to
> pytam się po jakim czasie ?

nie wiem :) jakos nie specjalnie sie przygladalem swojej dloni :)
z czasem bedzie sie wyrownywalo :)

> pozdr.

Zdraviam!

PS:
Jak cie to bardzo drazni to zrob tak jak La Luna pisze, tyle ze to bedzie
wygladalo, hmmm... troszke homoseksualnie(?) ;)

8. Data: 2005-03-10 22:05:04

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> PS:
> Jak cie to bardzo drazni to zrob tak jak La Luna pisze, tyle ze to bedzie
> wygladalo, hmmm... troszke homoseksualnie(?) ;)

Haha widzę, że macie poczucie humoru :/

Hmm, ale tak sobie właśnie pomyślałem, żeby coś sobie zrobić w głowę wtedy
wsadzą mi w gips i mi włosy odrosną :)

No nic dzięki za rady
pozdrawiam

p.s. A ile może trwać rozruszanie stawów po takim 2 miesięcznym unieruchomieniu
? Bo jak na razie to mogę tylko nieznacznie zginać palce :(
Stefcio

informacje o miedzi ....
Rezonans
NIMESIL-co to??