Owoce morza - co to jest?

1. Data: 2006-07-16 15:42:49

Temat: Owoce morza - co to jest?
Od: "Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może ktoś mi pomorze. Wyglada to jak takie biale kółeczka i jak sie je to
jest troche gumowate.
Co to jest?

Pozdrawiam,
IA

2. Data: 2006-07-16 15:49:45

Temat: Re: Owoce morza - co to jest?
Od: "czeladnik" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl>

> Witam,
> Może ktoś mi pomorze. Wyglada to jak takie biale kółeczka i jak sie je to
> [...]

Osmionica, jej odnoza krojone w plastry (?) Pyszne w panierce

3. Data: 2006-07-16 15:55:18

Od: "Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeladnik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl>

> Osmionica, jej odnoza krojone w plastry (?) Pyszne w panierce

No dobra. A co ze środkiem z tego kółka? ;)

IA

4. Data: 2006-07-16 16:12:27

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ibanez" <m...@u...ibanez.art.pl> wrote in message
> Może ktoś mi pomorze. Wyglada to jak takie biale kółeczka i jak sie je to
> jest troche gumowate.
> Co to jest?

calamari (po wlosku) czyli squid po angielsku a jak po polsku to nie wiem
(kalamarnica..?)
Jak gumowate to pewnie uprzednio mrozone i albo dosyc wiekowe - swieze sa
raczej takie gabczasto-chrupiace.

5. Data: 2006-07-16 19:06:53

Od: Margaretha <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik eM eL napisał:

> [...]
> (kalamarnica..?)
> Jak gumowate to pewnie uprzednio mrozone i albo dosyc wiekowe - swieze sa

po polsku kalmary :)

pozdrawiam
GosiaM

6. Data: 2006-07-16 20:03:27

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ibanez napisał:

> Witam,
> Może ktoś mi pomorze. Wyglada to jak takie biale kółeczka i jak sie je to
> jest troche gumowate.
> Co to jest?

Jak nic straszliwa, trująca ryba fugu - lepiej tego nie jedz. Po jakims
czasie przed oczyma zaczynają latać fioletowe plamy, pojawia się
mrowienie w palcach, człowiek zaczyna się pocić, a temperatura skacze do
36,6 C. Ale wtedy juz jest za późno.
--
rAzor

7. Data: 2006-07-17 05:20:37

Od: Hildegarda <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ibanez wrote:

> Witam,
> Może ktoś mi pomorze. Wyglada to jak takie biale kółeczka i jak sie je to
> jest troche gumowate.
> Co to jest?

Napewno trafiles do sklepu w poblizu miejsca gdzie dokonuja obrzezania.
Te calkowicie jadalne, troche gumowate biale koleczka to po prostu obrzezane
napletki ktore szkoda wyrzucic.
Pozdrawiam i SMACZNEGO.

8. Data: 2006-07-17 07:31:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hildegarda" <h...@o...pl> wrote in message

> Napewno trafiles do sklepu w poblizu miejsca gdzie dokonuja obrzezania.
> Te calkowicie jadalne, troche gumowate biale koleczka to po prostu
> [...]

Pewnie byłyby sinawe, chiba że wymoczone w wodzie.

A ty jesteś Schwarz-Hilde oder Braun-Hilde?

9. Data: 2006-07-17 07:41:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Hildegarda" <h...@o...pl> wrote in message

> Pewnie byłyby sinawe, chiba że wymoczone w wodzie.
>
> A ty jesteś Schwarz-Hilde oder Braun-Hilde?

A może angegraut oder gänzlich grau?

10. Data: 2006-07-19 10:24:27

Od: "Carl Hagen" <carlhagen[wytnij]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> napisał w wiadomości

> [...]
> w palcach, człowiek zaczyna się pocić, a temperatura skacze do 36,6 C. Ale

Wypierdalaj moherowy kundlu na psp.

Carl Hagen

przepis na ciasteczka ?
Dobra ksiazka kucharska