Owsiki po raz kolejny

1. Data: 2004-08-19 05:33:39

Temat: Owsiki po raz kolejny
Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Przejżałam archiwum i mówiąc szczerze troche zgłupiałam tyle tam różnych
opinii na temat owsików

Problem jest następujący , świąd odbytu od około miesiąca , szczególnie w
nocy co by wskazywało na owsiki ale innych objawów nie ma , brak utraty
apetytu (a moze nawet się troche zwiekszył), nie ma zgrzytania zębami
itd.Nie są to hemoroidy a swędzienie jest tak uporczywe ze nie można sobie z
tym poradzić
Problem dotyczy osoby dorosłej (26 l )
Co o tym sądzicie ?
A jeśli to owsiki to jaki lek przyjąć i czy da się go kupić bez recepty , bo
osoba dotknięta odmawia kontaktu z lekarzem

pozdr Magda

2. Data: 2004-08-19 08:55:28

Temat: Re: Owsiki po raz kolejny
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrób badanie kału, to wyjaścnisz sprawę.
wszystkie skuteczne leki przeciw owsikom są na receptę.

3. Data: 2004-08-19 16:52:48

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-08-19 16:54:13

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-08-19 16:56:42

Od: "Krzysio" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> zrób badanie kału, to wyjaścnisz sprawę.
> wszystkie skuteczne leki przeciw owsikom są na receptę.
>
> dynia pestki wzszytkie bez picia wykończą przez cały dzień długie takie
jeść cały dzień i nie pić

6. Data: 2004-08-21 13:54:51

Od: "Malinek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na owsiki jest Pyantelum. Do tej pory byl bez recepty. Pozdro

7. Data: 2004-08-22 16:56:35

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na owsiki jest Pyantelum. Do tej pory byl bez recepty.
zawsze był i jest nadal na receptę.

8. Data: 2004-08-23 21:29:12

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Podaj adres prywatny.

> [...]
bo
> osoba dotknięta odmawia kontaktu z lekarzem

saczacy rana po drenie...
aktualne wyniki badan labor.
cos ciekawego do poczytania:)
Microgynon 21 a krwawienie?