Microgynon 21 a krwawienie?

1. Data: 2004-08-18 22:04:19

Temat: Microgynon 21 a krwawienie?
Od: "Tomm" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znajde gdzies w Internecie ulotke tabletek antykoncepcyjnych Microgynon
21. Moja dziewczyna zazywa je od 9 dni i dzisiaj sie z Nia kochalem zaczela
krwawic lekko. Zanzaczam ze ma mala nadzerke ktore lekarz po ogladnieiu
powiedzial z nie bedzie leczyl narazie. Podczas stosunku w pewnym momencie
Ja zabolalo i przerwalismy. A teraz pare pewnie dla "zanwcow tematu" glupich
pytan. Czy mozliwe jest ze jest w ciazy (Czy cieze mozna wykluczyc w tym
wypadku?) ? Czy nadzerka wywoluje moze to krwawienie? Czy moze to nowe
pigulki? Cierpliwie czekam na odpowiedz. Dzieki z gory i pozdrawiam.

--
Tomm

2. Data: 2004-08-18 22:19:13

Temat: Re: Microgynon 21 a krwawienie?
Od: i...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypadku?) ? Czy nadzerka wywoluje moze to krwawienie? Czy moze to nowe
> pigulki? Cierpliwie czekam na odpowiedz. Dzieki z gory i pozdrawiam.

hmm...biore te tabletki ( wczesniej inne ) i powiem tak przy pierwszych 3
opakownaia plamienia krwia moga byc ! organizm sie przeciez dostosowac musi do
chormonów ! nawet na ulotce to jest napisane! ulotke wkleje jak znjade !w
necie!dwa poobserujecie czy to krawienie pojawia si etylko po stosunku , bo
jelsi tak to moze byc związne z nadzerką - jesli występowaloby tylko po
stosunku to moze niech dziewczyna uda sie do lekarza , n arazi enie panikujcie
bo nic sie nie dzieje

ciąze hehe mozna wykluczyc o ile zaczeła je brac prawidlowo czyli w 1 dniu
miesiaczki, nbez zadnych interakcji z innymi lekami, biegunek czy wymiotów

pozdrawiam
Aska

3. Data: 2004-08-18 22:29:17

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrótowa ulotke masz tutaj :

http://www.leki.med.pl/lek.phtml?id=341&idnlek=2658&
menu=3

oczywiscie na mojej pisze ze moga wystaic plamenia itd bo moga w koncu to nie
dropsy i orgaznim musi sie przyzwyczaić

pozdrówka

Aska

Cos ciekawego do poczytania:))