...pyt o lewatywe

1. Data: 2004-08-18 21:22:58

Temat: ...pyt o lewatywe
Od: "qwerity" <y...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czym robic najlepiej lewatywe i dlaczego? slyszalam,ze nie mozna robic sama
woda. Dlaczego wiec nie mozna ?

2. Data: 2004-08-18 21:39:54

Temat: Re: ...pyt o lewatywe
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qwerity" <y...@p...fm> napisał w wiadomości
> czym robic najlepiej lewatywe i dlaczego? slyszalam,ze nie mozna robic
sama
> woda. Dlaczego wiec nie mozna ?
>
> Może tu poczytasz :-)) http://www.hydrokolonoterapia.pl/index.php?ho=hydro

Pozdrawiam
Dorunia

3. Data: 2004-08-18 22:26:46

Od: "jasio" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qwerity" <y...@p...fm> napisał w wiadomości
> czym robic najlepiej lewatywe i dlaczego?

Do nabycia są jednorazowe, sterylne "gotowce" - w aptekach oczywiście.

pozdr
pa
jasio

4. Data: 2004-08-19 05:28:51

Od: Projekty WWW <projekty_www@(wytnij)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Aug 2004 23:39:54 +0200, Dorunia napisał(a):

> [...]

A gdzie można zobić hydrokolonoterapię w Warszawie i mniej więcej za ile?
Na necie jakoś mało info jest na ten temat (warszawskich ośrodków).

--
Tworzę strony WWW
******************************

5. Data: 2004-08-19 06:18:36

Od: "Trapez" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym robic najlepiej lewatywe i dlaczego? slyszalam,ze nie mozna robic sama
> woda. Dlaczego wiec nie mozna ?

Jelito jest bardzo chłonne i sama woda zamiast działać przeczyszczająco,
głównie powoduje nasączenie jego ścianek. Jest wiele rodzajów płynów, które
można stosować. Moim zdaniem najlepszy jest własny mocz, ale roztwory mleka i
innych substancji też się nadają. Jak Cię to interesuje, to mogę sprawdzić
dokładniej, bo teraz nie pamiętam. Najlepszy opis dot. lewatywy znajdziesz w
ksiażce "Oczyszczanie organizmu" rosyjskiego lekarza G.P.Małachowa.

Pozdrawiam
Trapez

6. Data: 2004-08-19 08:04:05

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qwerity" <y...@p...fm> napisał w wiadomości

czym robic najlepiej lewatywe i dlaczego? >

Najlepiej jest kupić w aptece (bez recepty) płyn ENEMA - roztwór soli
sodowych fosforanów do wlewów doodbytniczych. Jest to plastikowa butelka
(150 ml) z kaniulą z gotowym płynem w środku. Koszt niewieli (5,50 PLN)...

pozdrawiam, Ola

7. Data: 2004-08-19 09:45:57

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Aug 2004 08:18:36 +0200, Trapez wrote:

> [...] Moim zdaniem najlepszy jest własny mocz,

Nooo... A jak się trochę postarasz, to i żadne utensylia poza własnym
ciałem nie będą potrzebne... :>

BP, NMSP...

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

8. Data: 2004-08-19 10:55:31

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nooo... A jak się trochę postarasz, to i żadne utensylia poza własnym
> ciałem nie będą potrzebne... :>

Facet może potrenować i może się uda (są takie plemiona w Azjii co noszą
cieżarki od dziecka...), ale kobiety są w tym przypadku na straconej pozycji :)
Jeśli ktoś chce być bardzo proekologiczny, to może utensylia do robienia
lewatywy zrobić z wydrążonej dyni oraz tykwy (chyba), tak jak radził Jezus.
Potem pokłon do anioła wody (jeśli z wody korzystamy), wstrzymanie przez jakiś
czas i potem można oglądać jakie nieczystości kalały świątynię naszego ciała :)

Krzepliwosc krwi
Soczewki kontaktowe
USG ciemiączka
przepraszam-próba