Ożywienie tuszu :-)

1. Data: 2003-02-03 12:17:14

Temat: Ożywienie tuszu :-)
Od: "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam takie pytanie. kiedyś ktos coś napisał o tym jak przedłużyć żywotność
tuszu. Tzn. jak sprawić żeby trochę jeszcze pociagnął mimo że już wysycha.
Coś sie dolewało... wodę, płyn do socewek... co to było?
Dzieki Kasia

1. Data: 2003-02-03 12:37:41

Temat: Odp: Ożywienie tuszu :-)
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Maj <A...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1lmhf$l9g$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
wysycha.
> Coś sie dolewało... wodę, płyn do socewek... co to było?

Chodziło o krople do oczu, ale nie wiem jakie. Nie próbowałam sama i nie
wiem jakie to krople (na co?)
Pozdrawiam
Mariola

1. Data: 2003-02-03 13:38:31

Temat: Re: Ożywienie tuszu :-)
Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Maj wrote:
> [...]
> tuszu. Tzn. jak sprawić żeby trochę jeszcze pociagnął mimo że już wysycha.
> Coś sie dolewało... wodę, płyn do socewek... co to było?

ka wkropelkowuje plyn do demakijazu.
ktos tez kiedys pisal o kroplach do oczu

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2003-02-03 15:08:39

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Maj" <A...@i...pl> napisał w
wiadomości news:b1lmhf$l9g$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
wysycha.
> Coś sie dolewało... wodę, płyn do socewek... co to było?

Krople do oczu kosmetyczne lub płyn do przemywania oczu - czyli sól
fizjologiczna - można kupić w aptece. Tylko dodawaj po kropelce żeby nie
przesadzić z rozrzedzeniem tuszu. La Roche possay ma płyn do demakijażu oczu
w takich maleńkich porcjach - też można go użyć w celu odświeżenia tuszu.
Inne płyny do demakijażu zawierają perfumy - mogą od tego oczy łzawić więc
lepiej nie próbować.
DominikaNM

1. Data: 2003-02-03 20:59:35

Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to były 2 kropelki toniku

1. Data: 2003-02-03 21:29:01

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pomaga potrzymać opakowanie w gorącej wodzie, ale sama nie
praktykowałam.

Pozdr
Majka

1. Data: 2003-02-04 07:14:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Feb 2003 22:29:01 +0100, "Majka" <m...@o...pl> wrote:

>Podobno pomaga potrzymać opakowanie w gorącej wodzie, ale sama nie
>praktykowałam.
>
>Pozdr
>Majka

ja tak raz zrobilam, owszem dzialalo do poko cala tuba byla
goraca, ciepla, potem schlodzilo sie to i wyschlo nazad

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-05 14:53:16

Od: "Limone" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam takie pytanie. kiedyś ktos coś napisał o tym jak przedłużyć żywotność
> tuszu. Tzn. jak sprawić żeby trochę jeszcze pociagnął mimo że już

ja kiedys z braku laku dolalam ze dwie kropelki herbaty... i podzialalo :)))

pozdrawiam
Aneta :)

Szampon Vichy
pasty do zebow bez fluoru