Szampon Vichy

1. Data: 2003-02-03 12:20:04

Temat: Szampon Vichy
Od: "Cichutka" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Czy ktos z Was uzywal moze szamponu do wlosow przetluszczajacych sie firmy
Vichy??
Jak czesto trzeba myc nim wlosy i czy w ogole pomaga??
Z gory dziekuje za opinie i pozdrawiam

1. Data: 2003-02-03 12:57:05

Temat: Re: Szampon Vichy
Od: "Aga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,
ja uzywalam i ... mnie nie pomogl.
pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-02-03 13:38:13

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cichutka" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
> Czy ktos z Was uzywal moze szamponu do wlosow przetluszczajacych sie firmy
> Vichy??
> Jak czesto trzeba myc nim wlosy i czy w ogole pomaga??

Moja siostra uzywa i jej pomaga.
Wczesniej musiala myc wlosy juz co drugi dzien, teraz wystarcza jej 2x w
tygodniu.

Kiedys ktos tu na grupie polecal szampony firmy Ekinos - nie pamietam tylko
ze mialy pomagac w przetluszczaniu czy wypadaniu...

mag.

1. Data: 2003-02-03 14:00:47

Od: t...@p...waw.pl (toffu) szukaj wiadomości tego autora

Cichutka napisał(a):

> Witam wszystkich
> Czy ktos z Was uzywal moze szamponu do wlosow przetluszczajacych sie
> firmy Vichy??
> Jak czesto trzeba myc nim wlosy i czy w ogole pomaga??

Mylam nim wlosy co dwa dni, ale piorunujacej roznicy to niestety nie
zauwazylam. Raczej nie wart swojej ceny.

toffu

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-02-03 21:15:52

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Vichy??
> Jak czesto trzeba myc nim wlosy i czy w ogole pomaga??

Niestety nic mi nie pomógł. Na samym początku mogłam myć włosy 2 razy
rzadziej - zamiast codziennie co dwa dni. Niestety włosy się szybko do niego
przyzwyczaiły i znowu się zaczęło mycie codziennie. Więcej go nie kupię.

Pozdrawiam,
ESka

1. Data: 2003-02-06 09:47:16

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:b1lrc5$jfc$1@inews.gazeta.pl...
> Kiedys ktos tu na grupie polecal szampony firmy Ekinos - nie pamietam
tylko
> ze mialy pomagac w przetluszczaniu czy wypadaniu...

W przetluszczaniu:)

Kaska

pasty do zebow bez fluoru
Callanetics