[P] Ciasto z cukinii

1. Data: 2003-08-11 11:22:59

Temat: [P] Ciasto z cukinii
Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis jest amerykanski i wystepuja w nim te nieszczesne filizanki (cup).
od razu informuje, ze uzywac bede slowa kubek, tak mi najbardziej pasuje. a
robiac ciasto korzystam ze szklanko-kubka arcoroca.

Ciasto z cukinii

3 jajka
1 kubek oleju
1/2 kubka miodu
3/4 kubka cukru
2 lyzeczki ekstraktu z wanilii
3 kubki cukinii startej ze skorka na tarce o grubych oczkach
3 kubki maki pszennej
1 lyzeczka sody
3 lyzeczki cynamonu
1 lyzeczka soli
1 kubek orzechow wloskich, grubo posiekanych
3/4 kubka rodzynek

zmiksowac jajka z cukrem i miodem, dodac olej i ekstrakt z wanilii.
nastepnie dodac cukinie, pozniej make zmieszana z soda, cynamonem i sola. na
koncu wmieszac orzechy i rodzynki. piec okolo godziny w 180 st C

uwagi:
1. ekstrakt z wanilii (sama robie wg przepisu grupowego, jak ktos nie ma to
proponuje zamiennik jakis, ale prporcje sobie prosze dobrac samemu :))
2. maka pszenna ( w orginalnym przepisie jest razowa, ale ja nigdy nie
mialam jej pod reka gdy zachcialo mi sie tego ciasta i zawsze robilam ze
zwykla)
3. ciasto pieke w keksowce
4. trzeba uwazac, bo szybko znika

pzdr
marta

1. Data: 2003-08-11 11:56:35

Temat: Re: [P] Ciasto z cukinii
Od: "Agata Chabierska" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

bardzo ale to bardzo mi się podoba ten przepis i pędzę po cukinię
dzięki wielkie
koneserka

1. Data: 2003-08-11 20:39:36

Od: "Martka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Chabierska" <a...@i...com> napisał w wiadomości
> bardzo ale to bardzo mi się podoba ten przepis i pędzę po cukinię
> dzięki wielkie

i co? i co?
jak tam pieczenie???

pzdr