patison-bardzo pilne!!!!

1. Data: 2003-08-11 11:13:58

Temat: patison-bardzo pilne!!!!
Od: "kakulka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, dostałam dwa piekne patisony i prawdę mówiąc nie bardzo wiem
co z nimi zrobić, myślałam o jakiejś zapiekance albo marynacie. Bardzo mi pilno
z tym tematem... Z góry bardzo dziekuje za wszelkie propozycje, pozdrawiam Kasia

1. Data: 2003-08-11 11:36:55

Temat: Re: patison-bardzo pilne!!!!
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-11 13:13, osoba przedstawiająca się jako 'kakulka'
zechciała zauważyć:
> [...]
> z tym tematem... Z góry bardzo dziekuje za wszelkie propozycje, pozdrawiam Kasia

Kilka dni temu były propozycje. Poszukaj.

R.

1. Data: 2003-08-15 12:43:52

Od: "Agnieszka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smażone na patelni w cieście.
Najlepsze są nie za duże. Pokroić w plasterki (usunąć pestki)posolić,
popierzyć. Moczyć w cieście (mąka, jajko, trochę wody) i smażyć do
zrumienienia. Pyszne...

Rybka z grilla - prosba o podpowiedz
Kuchnia japonska
[OT] Prawie na temat :))