[P-n]Szukam poradni malzenskiej dla rodziny w kryzysie

1. Data: 2003-01-27 07:38:47

Temat: [P-n]Szukam poradni malzenskiej dla rodziny w kryzysie
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
poszukuje dobrego namiaru na kogos (poradnia, kosciol, psycholog czy inny
terapeuta), kto moglby pomoc rodzinie (malzenstwie) w wielkim kryzysie - 10 lat
razem, 2 dzieci i totalny brak woli komunikacji ze soba w chwili obecnej.
Prosze o rade
Dzieki, pozdrawiam
Olga

2. Data: 2003-01-27 10:07:10

Od: "Medeneś" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Dnia 27 sty 2003, piszesz na pl.soc.rodzina:

> [...]
> inny terapeuta), kto moglby pomoc rodzinie (malzenstwie) w wielkim
> kryzysie - 10 lat razem, 2 dzieci i totalny brak woli komunikacji ze

Mam zeskanowane godziny przyjec w Archidiecezjalnej Poradni Rodzinnej.
Dokument jest rozmiaru niestety 900 kBajtow.

Przeslac na prv?

--
Pozdrawiam bardzo serdecznie
Tomek, Beata i Wojtuś (na świecie od 8 czerwca 2002)

4. Data: 2003-01-27 10:47:00

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Medeneś <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:>
> --
> Pozdrawiam bardzo serdecznie
> Tomek, Beata i Wojtuś (na świecie od 8 czerwca 2002)

Wszyscy jesteście na świecie od od 8 czerwca 2002?

MSPANC
boniedydy

3. Data: 2003-01-27 10:47:00

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2003-01-27 11:27:19

Od: "medeneś" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi boniedydy!
Na pl.soc.rodzina jakimś cudem udało Ci się wyklepać :

> Wszyscy jesteście na świecie od od 8 czerwca 2002?
>
> MSPANC

Tak, tylko ze ja bylem troszeczke pozniej, bo Wojtus sie strasznie
przepychal ;-)

Rowniez MSPANC :)

--
Pozdrawiam bardzo serdecznie
Tomek, Beata i Wojtuś (na świecie od 8 czerwca 2002 - tylko Wojtus :)

6. Data: 2003-01-27 12:13:49

Od: Zamich <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> razem, 2 dzieci i totalny brak woli komunikacji ze soba w chwili obecnej.

Przy totalnym braku woli to może trzeba do sądu po rozwód ?
Jest po co się męczyć ?

Michal

7. Data: 2003-01-27 19:32:07

Od: "111" <c...@c...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

psychologrodzinny.republika.pl

8. Data: 2003-01-28 09:17:47

Od: "putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

" totalny brak woli komunikacji ze soba w chwili obecnej."
Jeżeli wy nie będziecie chcieli porozumienia żadna poradnia wam nie pomoże.
Sory, ale lepiej się dłużej nie męczyć. Przechodziłam kiedyś przez to, więc
wiem Rozwiodłam się po 10 latach i tez mam dwoje dzieci. Jestem szczęsliwa
,ze to wtedy zrobiłam bo teraz dopiero wiem że żyję. Zastanów się czy jest
"co" i czy jest sens "to" ratowac.
Pozdrawiam putka

9. Data: 2003-01-29 15:18:06

Od: j...@i...org (JMisiurewicz) szukaj wiadomości tego autora

On 27 Jan 2003 08:38:47 +0100,
g...@p...onet.pl <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>10 lat
>razem, 2 dzieci i totalny brak woli komunikacji ze soba w chwili obecnej.

Sa takie rekolekcje, ktore wielu malzenstwom pomogly.

Zajrzyj na http://www.mateusz.pl/goscie/spotkaniamalzenskie

Jesli cos sie miedzy nimi tli, i chca sprobowac zmierzyc sie z
kryzysem "na gruncie wiary", ale z pomoca pewnych zdobyczy
psychologii, to to jest wlasciwy adres. (dla jasnosci: nie ma tam
terapii grupowej!)

Dla ulatwienia -- jesli dobrze odczytalem skrot [P-n]:

kontakt w osrodku poznanskim:

Violetta i Marek Barszczewscy 60-971 Poznan 59; skr.poczt.4
tel. (0-61) 876-04-69
e-mail: b...@i...pl

ks. Krzysztof Sielski MSF
tel. (0-61) 297-10-28
e-mail: b...@o...org.pl

W razie niezdecydowania warto chocby zatelefonowac do V. i M. B. --
oni takze moga wskazac inne wyjscia.

P.S. Spojrzyj takze na terminy -- wlasnie na przelomie lutego i marca
sa w Poznaniu i Kazimierzu Biskupim, czyli nie warto zwlekac.

Jacek.

--
Jacek Misiurewicz [j...@e...pw.edu.pl] [j...@i...org]
Politechnika Warszawska Warsaw University of Technology

Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
/bardzo długie/ rozpad rodziny- jednak??
WSZYSTKO O WESELU I ŚLUBIE!