PALENIE PAPIEROSÓW A BIOREZONANS

1. Data: 2003-07-14 09:05:45

Temat: PALENIE PAPIEROSÓW A BIOREZONANS
Od: "lysy" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wszędzie reklamują biorezonans że pomaga skutecznie rzucic palenie
,powiedzcie mi czy ktos już was przeszedł przez coś takiego ,jestem ciekaw
czy to nie jest wyrzucenie pieniędzy w błoto...
z góry dziękuję za podpowiedzi

--
**************
Jesli czujesz sie maly, oszukany, smytny, pokonany, bezuzyteczny i w

.

2. Data: 2003-07-14 09:23:42

Temat: Re: PALENIE PAPIEROSÓW A BIOREZONANS
Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lysy wrote:
> [...]
> ,powiedzcie mi czy ktos już was przeszedł przez coś takiego ,jestem ciekaw
> czy to nie jest wyrzucenie pieniędzy w błoto...

Pisałem o tym niedawno.
Mój brat przeszedł tę kurację i się udała, bo nie pali, a był
"intensywnym" palaczem (od jakichś 20 roków). A trzeba zauważyć, że nie
miał zbyt silnej woli by rzucić ten nałóg.

Nie wiem dokładnie jak to zadziałało, ale z tego co brat mi mówił,
poczuł jakiś niesmak czy wstręt do papierosa (Bo zapalił "kontrolnie"
choć nie powinien był).

Ale wiem, że jego kolega był na "bicomie" i raczej nic.

JH

3. Data: 2003-07-14 11:08:33

Od: "w.p." <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice nałogowcy od niepamiętnych czasów też rzucili momentalnie.
Warto spróbować ;) A czy coś da to nie wiem.

w.p.

4. Data: 2003-07-16 23:31:37

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w.p. napisał:
> Moi rodzice nałogowcy od niepamiętnych czasów też rzucili momentalnie.
> Warto spróbować ;) A czy coś da to nie wiem.

i moi rodzice również - po ponad 20 latach nałogu
i masa ich znajomych również..
i babcia - w sumie chora osoba, a paliła od ponad 40 lat...

wszystko "od pierwszego razu", super sprawa.

--
best regards,
scream (at)w.pl

pigulki a zagrozenie rakiem
Gronkowiec w gardle a stomatolog
gronkowiec
[okulistyczne] praca z komputerem - genialny pomysł ?
Krople do oczu