PARKIET - pytanie

1. Data: 2003-06-21 14:39:13

Temat: PARKIET - pytanie
Od: "sebiano" <sebiano@NO_SPAM.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szykuje sie do polozenia (jasnego) parkietu,
podoba mi sie buk, ale slyszalem, ze jago material nie najlepiej nadaje sie
na parkiet.
Czy to jest wiarygodna opinia?
Jaki rodzaj drzewa nadaje sie na parkiet, chodzi mi o jasny kolor

pozdrawiam
Sebiano

1. Data: 2003-06-22 08:30:39

Temat: Re: PARKIET - pytanie
Od: "Irma" <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

jesion - bardzo twardy
brzoza, jawor
i egzotyczne
buk nienajlepiej reaguje na zmiany wilgotnosci (podobno)

e-mail: p...@m...com
www.mircea-miernikiewicz.com

1. Data: 2003-06-22 11:33:40

Od: "Pablo" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sebiano" <sebiano@NO_SPAM.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na parkiet.
> Czy to jest wiarygodna opinia?
> Jaki rodzaj drzewa nadaje sie na parkiet, chodzi mi o jasny kolor

Jesion jest spox.

1. Data: 2003-06-22 16:01:48

Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na parkiet.
> Czy to jest wiarygodna opinia?
> Jaki rodzaj drzewa nadaje sie na parkiet, chodzi mi o jasny kolor

*** poczytaj sobie:
http://www.parkiet.pl/
Mietek

1. Data: 2003-06-26 15:54:00

Od: "Madera Wojciech" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Faktycznie buk lubi pracowac, czyli w zimie przy niskiej wilgotnosci
pojawiaja się szpary.

Polecam jawor - klepka bardzo jasna , prawie biala o slabym uslojeniu,

Lub jesion - klepka mieszana ( jasne, ciemne ) o mocnym uslojeniu.

Zapraszam do odwiedzenia naszej strony po wiecej szczegolow

www.parkiet.rzeszow.pl

Madera Wojciech

> [...]
> na parkiet.
> Czy to jest wiarygodna opinia?
> Jaki rodzaj drzewa nadaje sie na parkiet, chodzi mi o jasny kolor

fachowiec do parkietu z Warszawy poszukiwany
BOSCH czy coś innego - co polecacie?
Kominek jako dodatkowe/zamienne źródło ogrzewania
jaka cena jedynki gold kolor?
głębokość szafy wnękowej