PASCAL - potrzebny przepis z programu

1. Data: 2004-12-22 15:08:58

Temat: PASCAL - potrzebny przepis z programu
Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Wiem, wiem, przepisy powinny byc na poprostugotuj.onet.pl ale niestety
strona jest juz druga dobe z kolei nieczynna (super to swiadczy o onecie
ale to juz osobna historia). W kazdym badz razie bodajze dwa tygodnie temu
Pascal piekl schab w musztardzie - na gwaltu rety potrzebny mi ten przeps a
z programu pamietam tak piate przez dziesiate. Wiec bardzo prosze o pomoc -
moze ktos sobie zapisal, wydrukowal albo pameta dokladnie jak to szlo. Bo
wiem ze trzeba je schabik dokladnie obsmazyc na patelce, nasmarowac
musztarda i piec - ale wiadomo ze diabel tkwii w szczegolach.

Kyniu

--
_ __ _
| ' < || | ' \| | || |
|_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
|__/

1. Data: 2004-12-22 17:17:24

Temat: Re: PASCAL - potrzebny przepis z programu
Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZTCP nie byl to schab - tylko poledwica wolowa. To duza roznica!

buraki po raz 2
Keks z bialek poprosze
pierniczki anki- chwal
prośba