PCO

1. Data: 2001-02-03 13:39:13

Temat: PCO
Od: "Artur Kiwa" <a...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytkich.
Moje pytanie dotyczy PCO. Taka diagnoze postawil lekarz mojej partnerce.
Niestety nie znalazl czasu aby nam wyjasnic co to jest. Czy kos moze w kilku
(moze byc kilkunastu) przystepnych slowach opisac mi co to za choroba.
Jezeli temat byl poruszany na grupie, to prosze o link do archiwum.
Zapraszam takze na priv.

Pozdrawiam.
Artur Kiwa

2. Data: 2001-02-03 16:29:39

Temat: Re: PCO
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 3 Feb 2001, Artur Kiwa wrote:

> Moje pytanie dotyczy PCO. Taka diagnoze postawil lekarz mojej partnerce.

a co to jest za skrot?

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2001-02-03 17:48:40

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (moze byc kilkunastu) przystepnych slowach opisac mi co to za choroba.
>    Jezeli temat byl poruszany na grupie, to prosze o link do archiwum.

PCO to zespół policystycznych jajników.
Powiększenie jajników, zaburzenia miesiączkowania, niepłodność, nadmierne
owłosienie.
Leczenie gł. operacyjne. Po leczeniu prawidlowy cykl u 80-90% osób, płodność u
ok. 60-70%.
TW

4. Data: 2001-02-03 18:26:56

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> owłosienie.
> Leczenie gł. operacyjne. Po leczeniu prawidlowy cykl u 80-90% osób,

moje 2 kolezanki lecza sie na PCO i zadna nie miala zaproponowanej operacji!
leczenie farmakologiczne przynosi u nich doskonale rezultaty. radzilabym
potwierdzic te diagnoze u innego lekarza, bo mi kiedys jeden konowal
powiedzial, ze mam PCO, a drugi, ze nie. zycie pokazalo, ze go nie mam.

wiem, ze PCO utrudnia zajscie w ciaze, ale go nie wyklucza (1 kolezanka ma
synka, a 2 coreczke:)) wiem tez, ze PCO trzeba leczyc i byc w stalym
kontakcie z lekarzem, bo nieleczone moze np. za 20 lat doprowadzic do
raka...

Hemoroidy
Okres połogu.
Gardłowa Sprawa!