PD: Ciemno wszedzie, glucho wszedzie...

1. Data: 2002-04-12 10:29:04

Temat: PD: Ciemno wszedzie, glucho wszedzie...
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Agnieszka Biernacka <a...@a...com.pl>

> Ja sie wybieram na pewno w sobote. Ale moze ktos bedzie dzisiaj i powie
czy
> w ogole warto tam jechac?

Hmmm.. Ja sie wybieram tez w sobote z rana, a czy warto jechac? Moim zdaniem
tak, miewaja fajne nowosci. A poza tym:

Otwarty Kiermasz Ogrodniczy 11- 14 kwietnia 2002
Wystawa i pokazy kompozycji kwiatowych 11-14 kwietnia 2002
Festyn Wsi Mazowieckiej 13-14 kwietnia 2002
Kiermasz żywności ekologicznej 13- 14 kwietnia 2002 (moze beda fajne
przyprawy - przypis moj ;-))
oraz
I Ogólnopolskie Targi Antyków (a tam nie wchodze, bo zbankrutuje ;-))

I, niestety, raczej drogo jest. Ale za to w okolicy jeszcze kilka ciekawych
sklepow ogrodniczych, tam taniej, ale tez fajnie (np. po drugiej stronie
Trasy Poznanskiej, sklep Bronisze)

Macabra