szukam żywotników ...

1. Data: 2002-04-12 08:56:58

Temat: szukam żywotników ...
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam materiału szkółkarskiego ... Tych odmian:

- żywotnik zachodni Holmstrump
- żywotnik zachodni Sunkist

Wysokość bez większego znaczeczenia. Im mniejsze
tym ponić nizsza cena, ale minimum 20-30 cm.
Jak ktoś coś wie, albo ma - to prosze o info na priv`a
lub tutaj. Interesuje mnie "nabycie drogą kupna" około
250 egzemplarzy. Pozdrawiam i czekam na wieści ...

smokol

2. Data: 2002-04-12 09:47:43

Temat: Re: szukam żywotników ...
Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Srawdzę w katalogu szkółkarskim i dam ci znać w poniedziałek.

--

Edyta Szajnóg
_______________________________

3. Data: 2002-04-12 10:25:35

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Przeszukaj w wyszukiwarce Zwiazku Szkolkarzy Polskich na
http://www.zszp.org.pl/

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski