PFRON a Zatrudnienie ogółem w deklaracjach, skł. zdrowotna

1. Data: 2005-11-17 09:36:05

Temat: PFRON a Zatrudnienie ogółem w deklaracjach, skł. zdrowotna
Od: " maro" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc

mam pytanie które mnie ostatnio nurtuje, moze ktos sie orientuje, jesli to
nie ta grupa to przepraszam

czy do liczby zatrudnionych wlicza się poborowych odbywających zastępczą
służbę wojskowa?
poborowi są zglaszani przez pracodawce, ktory im wyplaca zold i odprowadza
skladki emeryt, rent, chorob, zdrowotnej nie placa bo zold jest zwolniony
od opodatkowania, a przy okazji powinno sie ich wykazac na zestawieniu
obniżonych skladek zdrowotnych do nfz ?

pozdrowienia
marek