PIELĘGNIARKI-WARSZAWA-DODATKOWA PRACA

1. Data: 2002-02-11 12:37:38

Temat: PIELĘGNIARKI-WARSZAWA-DODATKOWA PRACA
Od: "kmwm" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Firma: Kompania Międzynarodowych Wydawnictw Medycznych Sp. Z o.o. z Warszawy
poszukuje osób na stanowiska - telemarketerki - MILE WIDZIANIE PIELĘGNIARKI
Praca polega na sprzedaży prenumerat czasopism medycznych przez telefon
tylko i wyłącznie dla lekarzy w całej Polsce, jak również na aktualizacji
danych przez telefon.
Praca odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 17.00 do 21.30
[4,5h dziennie-min.]. {dodatkowo-możliwość pracy w dzień}
Wynagrodzenie ma charakter prowizyjny.
Praca jest na umowę zlecenie.

Wymagania:
- dobra znajomość obsługi komputera
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- miły, charakterystyczny głos
- łatwość nawiązywania kontaktów
- poczucie humoru
- dynamiczny sposób bycia
- komunikatywność, samodzielność, kreatywność, entuzjazm, pewność siebie
- bardzo dobra organizacja pracy - umiejętność pracy w zespole,
- mile widziani są studenci/studentki medycyny

Oferujemy:
- profesjonalne szkolenia,
- możliwość rozwoju kariery zawodowej,
- miłą atmosferę w pracy, w młodym zespole
- dobre warunki pracy.

Zainteresowanych proszę o przesyłenie CV wraz ze zdjęciem na adres :
m...@k...pl

lub na adres:

Mariusz Misiukanis
Kierownik telemarketingu.
Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej
K.M.W.M. Sp. z o.o.
Al. Wojska Polskiego 4
01-524 Warszawa
tel. (022) 8699902

2. Data: 2002-02-11 15:29:50

Temat: Re: PIELĘGNIARKI-WARSZAWA-DODATKOWA PRACA
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kmwm <m...@k...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a48dum$9n5$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Wymagania:
> - dobra znajomość obsługi komputera
> - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

a moze byc w agencji "Kociaki na telefon"?

> - miły, charakterystyczny głos

radze poćwiczyc wymowe "Miau kochanie"

> - dynamiczny sposób bycia

Chyba do szybkiego wykrecania numerów telefonu.

> - bardzo dobra organizacja pracy - umiejętność pracy w zespole,

-dwuosobowym :-), a może przewidujemy bardziej rozbudowane układy.

> - mile widziani są studenci/studentki medycyny

Od razu widac, że firma nowoczesna i nie ogranicza sie tylko do czesci
rynku.

> Zainteresowanych proszę o przesyłenie CV wraz ze zdjęciem na adres :
> m...@k...pl

Misiu to jednak nie wystarczy miły i charakterystyczny głos? A myslałem, że
trzeba wysłać kasęte z nagrana krótka wypowiedzią.

PiotrMx

PS. Gdyby komus z firmy udało sie do mnie zadzwonić uprzedzam, że na dzwiach
mam wywieszkę: "Psom i komiwojażerom wstęp wzbroniony".

sprawy damsko-meskie
HCV
Co robic?
tego sie mozna bylo spodziewac