PILNE !!! Jak zatrzymać krwotok z pękniętego hemoroida???

następny post »
Data: 2000-07-30 22:22:52
Temat: PILNE !!! Jak zatrzymać krwotok z pękniętego hemoroida???
Od: "newlook" <n...@p...onet.pl>

Około dwa lata temu u ujścia odbytu na zewnątrz pojawił mi się taki mały
guzek który czasem lekko pobolewał, ale większość czasu go nie czułem.Trzy
dni temu guzek nabrzmiał i zaczął piekielnie przeszkadzać. Wytrzymałem
jeden dzień i noc , a on ciągle był . Drugiego dnia wieczorem kiedy wstałem
z krzesła zobaczyłem tam wielką czerwoną plamę krwi.Od przedwczoraj ciągle
krwawi. Kupiłem czopki i krem na hemoroidy ,także witaminę C na krzepnięcie
krwi ,ale to nic nie zmienia :(.Wiem że to hemoroidy po opisach które
czytałem, a krwawienie jest ciągłe i nieznośne. Teraz siedzę jednym
półdupkiem na fotelu i czekam kiedy przestanie.
A przestanie ?????????? Jak zatamować krwawienie w takim miejscu ?