PILNE !!! Jak zatrzymać krwotok z pękniętego hemoroida???

1. Data: 2000-07-30 22:22:52

Temat: PILNE !!! Jak zatrzymać krwotok z pękniętego hemoroida???
Od: "newlook" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Około dwa lata temu u ujścia odbytu na zewnątrz pojawił mi się taki mały
guzek który czasem lekko pobolewał, ale większość czasu go nie czułem.Trzy
dni temu guzek nabrzmiał i zaczął piekielnie przeszkadzać. Wytrzymałem
jeden dzień i noc , a on ciągle był . Drugiego dnia wieczorem kiedy wstałem
z krzesła zobaczyłem tam wielką czerwoną plamę krwi.Od przedwczoraj ciągle
krwawi. Kupiłem czopki i krem na hemoroidy ,także witaminę C na krzepnięcie
krwi ,ale to nic nie zmienia :(.Wiem że to hemoroidy po opisach które
czytałem, a krwawienie jest ciągłe i nieznośne. Teraz siedzę jednym
półdupkiem na fotelu i czekam kiedy przestanie.
A przestanie ?????????? Jak zatamować krwawienie w takim miejscu ?

2. Data: 2000-07-30 22:48:14

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

In article <0V1h5.65519$pD2.1379994@news.tpnet.pl>,
"newlook" <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> półdupkiem na fotelu i czekam kiedy przestanie.
> A przestanie ?????????? Jak zatamować krwawienie w takim miejscu ?

Idz do lekarza, co?
Iwa

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

3. Data: 2000-07-31 08:14:54

Od: "TomFil" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik newlook <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0V1h5.65519$p...@n...tpnet.pl...
[...]

> Teraz siedzę jednym
> półdupkiem na fotelu i czekam kiedy przestanie.
> A przestanie ?????????? Jak zatamować krwawienie w takim miejscu ?

ZOPEROWAĆ !!!
I to niezwłocznie się !! Żadne półśrodki nie pomogą !!

TomFil

Co to jest rozejście kości spojenia łonowego?
problem z ciaza
A jednak Żywienie Optymalne działa! Wyleczyłem się z alergii, pyłkowicy.
soczewki kotaktowe-pierwsze dni
Za dużo potasu :(