Co to jest rozejście kości spojenia łonowego?

1. Data: 2000-07-30 14:34:02

Temat: Co to jest rozejście kości spojenia łonowego?
Od: "broszek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 9 miesiącu ciąży.Ostatnio zaczęły mnie boleć kości spojenia
łonowego, myślałam że to normalne, że organizm przygotowuje sie do porodu,
ale lekarz powiedział mi, że może to być rozejście kości spojenia łonowego
(chyba tak to brzmiało).Poradził odczekać do następnej wizyty (2 tygodnie)
i wtedy ewentualnie, gdyby ból nie minął, zaleci wizytę u ortopedy, a gdyby
jego diagnoza potwierdziła się, czekałoby mnie cięcie cesarskie.Dodam,że ból
się nasila, gdy więcej chodzę, lub gdy wstaję rano z łóżka, potem słabnie i
czasem staje się prawie nieodczuwalny (mam wrażenie, jakbym się
"rozchodziła").W ciągu dnia jesli wcześniej "nie zrobiłam sobie wypadu" na
miasto, ból jest nieodczuwalny, jeślu już to tylko przy "większej
gimnastyce", jak np. wychodzenie z wanny. Mam pytanie,czy może to być
faktycznie rozejście kości spojenia łonowego, czy konieczne jest cięcie
cesarskie, czym "groziłby" mi normalny poród?Czy teraz w jakiś sposób mogę
temu zapobiegac lub chociaż zmniejszyc stopień rozejścia tych kości, czym
takie rozejście może być spowodowane?Proszę o odpowiedź.

Lidka

2. Data: 2005-06-22 22:07:08

Temat: Re: Co to jest rozejście kości spojenia łonowego?
Od: m...@n...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temu zapobiegac lub chociaż zmniejszyc stopień rozejścia tych kości, czym
> takie rozejście może być spowodowane?Proszę o odpowiedź.

witam cię Lidka! mam ten samą dolegliwość co ty , jestem ciekawa jak twoja
historia się skończyła? ja już jestem po porodzie i nikt mnie nie słuchał że ból
nie da mi żyć , dziecko urodziłam sama ; Bardzo dużę; teraz problemy mam jeszcze
gorsze ,może twoje doświadczenia coś mi pomogą?
pozdrawiam Asia

3. Data: 2005-06-23 12:16:36

Od: "do*ska" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Podpinam sie tu, bo niechcacy wykasowalam glowny post.
Ja tez w obu ciazach mialam takie bole. Zaczynaly sie juz w 25-6 tygodniu i
bylo dokladnie jak opisujesz. Jedynym zaleceniem bylo oszczedzanie sie,
czyli zadnej forsownej aktywnosci. Nie moglam tez uczestniczyc w gimnastyce
dla ciezarnych. Urodzilam silami natury, spojenie "trzeszczalo" ale sie nie
rozeszlo. Po porodzie odczuwalam jeszcze bole przez okolo 3 miesiace z
tendencja slabnaca. Przy wypisie ze szpitala dostalam jeszcze wit. D3 (dla
mnie). Nie pamietam juz dawki, ale nie byla bardzo wysoka ze wzgledu na
karmienie piersia.
Przy drugiej ciazy bylo nawet troszke gorzej. Nie wiedzialam tez czy nie
skonczy sie to cesarka, ale szczesliwie urodzilam naturalnie. Za to po
porodzie bol byl bardziej dokuczliwy i mialam problemy z chodzeniem. Tez
dostalam witamine D3 i zalecenie lezenia. Po tygodniu (ze szpitala wypisana
normalnie w 3ciej dobie) bol zaczal ustepowac, odczuwalny byl jeszcze ok 4
miesiecy.

--
Dorota mama Joasi (1.04.2001) i Pawelka (4.07.2003)
gg 2418211

4. Data: 2005-06-23 14:06:19

Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "do*ska" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jeszcze ok 4 miesiecy.
>
> --
> Dorota mama Joasi (1.04.2001) i Pawelka (4.07.2003)

A takie są uroki cytowania całych postów. Tnijcie cytaty do cholery!

problem z ciaza
A jednak Żywienie Optymalne działa! Wyleczyłem się z alergii, pyłkowicy.
soczewki kotaktowe-pierwsze dni
Za dużo potasu :(
Gdzie osprzedać drogi LEK?