PIS nie jest wcale taki zły!

11. Data: 2017-09-03 17:48:43

Temat: Re: PIS nie jest wcale taki zły!
Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 3 września 2017 14:43:12 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Czytaj: są tacy rodzice, którzy będą popierdalać żeby nie izolować
> swojego dziecka w czterech ścianach.

Biorę tylko poprawkę na Lisowe ujadanie:)

Wisz, co prawda uważam to za możliwe, ale i mało prawdopodobne coby
schorowana kobita chciała dzień w dzień popierdalać 20km:) zamiast skorzystać
z indywidualnego toku nauczania, co dziś jest raczej przywilejem.

Nu ale skoro ona chce popierdalać 20km, to wierzę w pomyślne załatwienie
sprawy.

Z ciekawości popatrzyłem sobie na inne niepokoje tego autora:)
- Pawłowicz porównała gwałcicieli...
- Już nie tylko 500+, teraz Szydło daje na wille

85% napierdalanka na pisiorstwo, to jak w tym kawale:
przez 8 lat rządów Peło, Lisy walili w opozycję, teraz czas na zmianę
i walą w rząd:)

Letter to EU: We need witnesses of Democracy!
https://youtu.be/i4p1OwxYTbo

12. Data: 2017-09-03 19:05:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-03 o 17:48, f...@g...com pisze:

> Biorę tylko poprawkę na Lisowe ujadanie:)

Serio? :)
Tak to jest tylko w mediach pislamskich, w których sam cenzor naczelny
decyduje co publikować, albo "dziennikarz" zanim coś opublikuje czy
powie, sto razy zastanawia się czy jest to zgodne z linia partii.
Patrz: Ziemiec.

> Wisz, co prawda uważam to za możliwe, ale i mało prawdopodobne coby
> schorowana kobita chciała dzień w dzień popierdalać 20km:)

Nie wszystkie kobiety są schorowane.

> zamiast skorzystać
> z indywidualnego toku nauczania, co dziś jest raczej przywilejem.

Ale z rozumiałeś, że chodziło również o możliwość indywidualnego toku
nauczania _w_szkole_?

> Nu ale skoro ona chce popierdalać 20km, to wierzę w pomyślne załatwienie
> sprawy.

100 zdrowasiek i różaniec na pewno załatwi sprawę.

> 85% napierdalanka na pisiorstwo, to jak w tym kawale:
> przez 8 lat rządów Peło, Lisy walili w opozycję, teraz czas na zmianę
> i walą w rząd:)

A jak tam kawał ze stodołą ministra środowiska, który strzela do
zwierząt i wycina drzewa?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-09-03 22:23:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> A jak tam kawał ze stodołą ministra środowiska, który strzela do zwierząt i wycina
drzewa?

Słaby. Lepszy ten o gajowym, co jeździł do Rosji na specjalnie dla niego organizowane
krwawe jatki, z przydupasem Palikotem.

14. Data: 2017-09-03 22:36:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://celejewskafelietony.blogspot.com/2011/03/bron
isaw-komorowski-pierwszy-mysliwy.html?m=1

Warto przeczytać, dobrze babka pisze.

15. Data: 2017-09-04 07:00:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-03 o 22:36, i...@g...pl pisze:
> http://celejewskafelietony.blogspot.com/2011/03/bron
isaw-komorowski-pierwszy-mysliwy.html?m=1

> Warto przeczytać, dobrze babka pisze.

Podobno miało być lepiej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-09-04 20:24:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 września 2017 07:00:14 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
isaw-komorowski-pierwszy-mysliwy.html?m=1

> Podobno miało być lepiej.

JEST lepiej - prezydent już nie jeździ na polowania do Rosji, w dodatku za moje
pieniądze.

17. Data: 2017-09-04 21:04:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-04 o 20:24, i...@g...pl pisze:
isaw-komorowski-pierwszy-mysliwy.html?m=1

> JEST lepiej - prezydent już nie jeździ na polowania do Rosji, w dodatku za moje
pieniądze.

Jeździ tylko na nartach. Też za twoje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-09-04 23:02:24

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 września 2017 21:04:54 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
isaw-komorowski-pierwszy-mysliwy.html?m=1

> Jeździ tylko na nartach. Też za twoje.

Byle nie zabijał - za zabijanie mu nie płacę. A urlop mu się należy, jak każdemu
zatrudnionemu :->

19. Data: 2017-09-04 23:41:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 4 września 2017 23:02:25 UTC+2 użytkownik i...@g...pl
napisał:
isaw-komorowski-pierwszy-mysliwy.html?m=1

> Byle nie zabijał - za zabijanie mu nie płacę. A urlop mu się należy, jak każdemu
zatrudnionemu :->

pewnie ikselkus, ze prezydent nie powinien byc przestepca. wady oczywiscie
miec moze, a nawet powinien. choc najlepiej takie, jakich nie trzeba retuszowac:)

pozdrawiam serdecznie,
jacek

20. Data: 2017-09-05 07:07:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-04 o 23:02, i...@g...pl pisze:
isaw-komorowski-pierwszy-mysliwy.html?m=1

> Byle nie zabijał - za zabijanie mu nie płacę.

Od tego ma ministra środowiska. Wyrabia normę za niego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Przestroga.
antychrzescijanska iksela