PLAMY NA SKÓRZE, DERMATOLOGIA, PROSZE POMÓŻCIE !!!

1. Data: 2006-08-02 17:55:06

Temat: PLAMY NA SKÓRZE, DERMATOLOGIA, PROSZE POMÓŻCIE !!!
Od: "marta_tucha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Proszę o pomoc. Odwiedziłam już z 20 lekarzy i każdy wystawia inną
diagnozę.
Plamy są białe, wielkości 2 - 3 cm. Występują punktowo na
ramionach, rękach do łokcia i w górnej części pleców, oraz na
klatce piersiowej. Jeśli chodzi o ich pojawianie się to po opalaniu,
które na chwilę likwiduje plamy ( niektóre są takie które wciąż
widać ), skóra w tym miejscu łuszczyła się i szybko z tego miejsca
schodziła skóra wraz z opalenizną ( kwestia jednego, dwóch dni ).
Smaruje te miejsca kremem nawilżającym, ale pomaga to na bardzo
krótką metę, właściwie pomaga to złe słowo, to opóźnia
pojawienie się plamki.

Oto kilka zdjęć: http://www.stojaki.org/PLAMKI/plamki.html

Próbując walczyć z tą "chorobą" trochę się już dowiedziałam i
teraz już sama wiem kiedy lekarz nie ma zielonego pojęcia o czym
gada, ale ja też nie wiem co to może być:

Wydałam już z 2 tysiące na różne lekarstwa i żadne z nich nawet
na chwile nie zmieniło mojego stanu. Używałam już :

Davercin [żel na skóre] (ERYTHROMYCINI CYCLOCARBONAS )
Triderm [maść] ( BETAMETHASONI+CLOTRIMAZOLUM+GENTAMICINI SULFAS )
Delatar [maść] ( PIX LITANTHRACIS )
Micetal [żel] ( FLUTRIMAZOLUM )
Lorinden C [krem] ( FLUMETHASONUM )
Lorinden N [maść]
Bedicort G [krem] ( BETAMETHASONI DIPROPLANS+GENTYMYCINI SULFAS)
Zincteral [tabletki] (ZINCI SULFAS)
Flumycon [tabletki] (FLUCONASOLUM)
Miconal [żel]
Cominsoni [ specjalnie robiona maść]

Na pewno nie jest to łupież pstry, gdyż plamy od razu robią się
białe. W łupieżu pstrym skóra najpierw się robi brązowa ,
czerwona, a potem dopiero biała. U mnie tak nie jest gdyż nawet na
nieopalonym ciele to widać i skóra w ogóle nie zmienia koloru, ona
po prostu się punktowo łuszczy.

Nie jest tez to wina antykoncepcji ( plastry ) i opalania. Plamy wtedy
są brązowe, ale dla pewności aby wykluczyć tą diagnozę
zrezygnowaliśmy na 5 miesiący z plastrów. Nic nie pomogło.

Alergia tez to nie jest gdyż biorę tabletki na alergie ( Zyrtec )
wiec wtedy powinno to zejść. Poza tym plamy nie występują
wszędzie, tylko na ramionach, rękach do łokci, w górnej części
placów i na klatce piersiowej, ale tylko punktowo, tak wiec alergia na
jakąś tkaninę odpada, poza tym można je opalić na bardzo krótko.

Z ciekawszych diagnoz słyszałam bajkę o ospałych melanocytach,
które trzeba pobudzić.
Mówiono mi tez, że to grzybica... ale jak wiadomo grzybica jest
wysoko zaraźliwa a ja nikogo nie zaraziłam, nawet chłopaka.

Powiem wam szczerze, że nie życzę takiego gówna nikomu, nawet nie
mogę założyć czegoś z krótkim rękawem, bo od razu się na mnie
gapią.

Jeśli ktoś ma pojęcie o dermatologii to bardzo proszę o pomoc,
tylko proszę nie piszcie ze mam iść do lekarza bo już nie mam
siły, z resztą oni i tak już nic nie wymyślą.

2. Data: 2006-08-02 21:21:55

Temat: Re: PLAMY NA SKÓRZE, DERMATOLOGIA, PROSZE POMÓŻCIE !!!
Od: "Polski pacjent" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

marta_tucha napisał(a):
> Oto kilka zdjęć: http://www.stojaki.org/PLAMKI/plamki.html

Mogę się mylić, ale mz. niewiele widać na zdjęciach, chyba są
zbyt ciemne. Na ręce jeszcze niby jest coś białego, ale groźnie to
nie wygląda. Na plecach widać zaś same brązowe plamki,
przypominające pieprzyki albo piegi, ale chyba nie o to chodziło ;)

> Próbując walczyć z tą "chorobą" trochę się już dowiedziałam

Podziel się informacjami. Może to nasunie jakiś trop.

> teraz już sama wiem kiedy lekarz nie ma zielonego pojęcia o czym
> gada, ale ja też nie wiem co to może być:

Bo trzeba iść do naprawdę dobrego dermatologa. Dziwne, że żaden
nie wydał diagnozy.

> Alergia tez to nie jest gdyż biorę tabletki na alergie ( Zyrtec )

Jeśli jesteś ciągle narażona na to, co silnie uczula np. kosmetyki,
Zyrtec nie musi ochronić.

> Mówiono mi tez, że to grzybica... ale jak wiadomo grzybica jest
> wysoko zaraźliwa a ja nikogo nie zaraziłam, nawet chłopaka.

Stawiasz diagnozę, że nie grzybica bo chłopak nie ma plam? ;) Może
akurat ma wysoką odporność, w odróżnieniu od Ciebie. Polecam
szampon Nizoral. Myj się cała w nim 2-3 dni i jeśli nie pomoże, to
faktycznie, to nie jest grzybica.

> Powiem wam szczerze, że nie życzę takiego gówna nikomu, nawet nie
> mogę założyć czegoś z krótkim rękawem, bo od razu się na mnie
> gapią.

Jak są głupi niech się gapią. ;)

3. Data: 2006-08-02 23:00:17

Od: e...@w...pl (Tomas) szukaj wiadomości tego autora

W najgorszej sytuacji moze to byc DEGOS DISEASE ( Populose Atrophiante
Maligne ).
Proponuje zrobic biobsje z plecow u dobrego lekarza.

Tomas

4. Data: 2006-08-03 07:43:56

Od: "marta_tucha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No rzeczywiście zdjęcia są trochę ciemne, postaram się zrobić
nowe i umieścić je na stronie. Jeśli chodzi o widoczność tych
plamek to pierwsi lekarze do których chodziłam tez nie za bardzo je
widzieli. Dopiero jak się opaliłam to było je lepiej widać.

Jeśli chodzi o groźność ( niebezpieczeństwo ) tego schorzenia to
tez jestem spokojna, jest to bardziej schorzenie estetyczne, ( nie wiem
czy jesteś kobietą czy mężczyzną ), ale jak się ma takie plamy
przez 1,5 roku to uwierz potrafi to zmęczyć psychicznie. "One" cały
czas sa, nie możesz ubrać czegoś z krótkim rękawem, czy gołymi
plecami, to na prawdę dokucza

Jeśli chodzi o te informacje to te różne schorzenia które
wypisałam w głównym poście : o plamach od plastrów, alergii,
łupieżu pstrym itd., to są właśnie te diagnozy lekarzy, które w
niektórych miejscach się zgadzają z moim schorzeniem ( głównie
dlatego ze w tamtych też występują plamy ) ale jak dobrze doczytać
o tych schorzeniach to inne ich objawy kompletnie nie pasują do moich
i definitywnie je wykluczają.

Lekarze wydali diagnozy !!! to te które pisałam powyżej.

Jeśli chodzi o alergie to czy alergia nie występuje na całym ciele
?? Jeśli byłby to jakiś kosmetyk to smaruje całe ciało a nie tylko
punktowo, a plamy właśnie występują punktowo, tak wiec jakakolwiek
alergia odpada.

Jeśli chodzi o Nizoral i grzybicę to korzystałam. Zostawiałam na
plamkach szampon na cała noc, nic nie pomogło !!!

5. Data: 2006-08-03 07:51:09

Od: "marta_tucha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli chodzi o schorzenie które zaproponował Tomas, to zdjecia moje
ręki a ręki pacjenata na stronie poświęconej tej chorobie
http://tray.dermatology.uiowa.edu/Degos01.htmmo diametralnie sie
różni !!! Mysle ze to ślepy zaułek, ale dziekuje za próbę.

Skurcze - pytanie
Endo USG
Antybiotyk - stomatologia
Neurolog - dieta ketogeniczna