PLEASE!

21. Data: 2020-11-16 21:11:35

Temat: Re: PLEASE!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/11/2020 o 19:51, FEniks pisze:

> [...]
> niż ja z powodu pandemii.
>
> To, że moi rodzice przeżyli wojnę (a właściwie to dziadkowie i ojciec,
> bo mama była już powojenna) - to akurat żaden argument. Mieli szczęście,
> bo miliony wojny nie przeżyły.
>
> Nie mogę mieć pewności, choć ja i moje dzieci mamy być może duże szanse,
> że akurat ja przejdę to łagodnie. A nawet jeśli, to - w imię tych,
> którzy z dużym prawdopodobieństwem przejdą covid ciężko - co mi szkodzi
> dostosować się do pewnych ograniczeń? Mało to mam domowych rozrywek?
>
> /sorry za cytowanie, ale gdzieś wcięło wątek/

no coz, nigdy nie lubilem jak mi sie kit wciska, mam ochote chodzic z
koszula na twarzy to bede chodzil, jednak jak ktos ustanawia prawo,
ktore nmie ogranicza w moich swobodach to juz mi sie to zdecydowanie nie
podoba, a teraz pojawia sie teoria, ze trzy lata, po trzech latach
ludzie beda chodzic jak w zegarku, a pmietam jak jakies pietnascie lat
temu moja kolezanka podajac za wzor Chiny stwierdzila, ze nas to tez
czeka, wtedy uwazalem, ze to teoria spiskowa, juz tak nie uwazam

--
gazebo

22. Data: 2020-11-21 12:45:34

Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):

> Nie proszę o proroctwa.

Dostałaś statystyki, ktoś poświęcił własny czas na ich odszukanie, nawet Ci
przewinąłem na odpowiedni moment, a ty się wypięłaś.
Więcej odpowiedzi ode mnie nie dostaniesz, nie szanujesz innych więc sama na szacunek
nie zasługujesz.

za Wiaterem
Zbigniew Stonoga
"MICHAŁ, kpiarz"
PEŁNIA W BYKU 31.10.2020 ?rewolucja kobiet?
Slyszeliscie?